مرجع خبری پرسپولیس : تداوم حضورمهره هاى جوان و آينده دار درتركيب ثابت سرخپوشان پرسپوليس را براى آينده اميدوار مى كند. حضور اين جوانان يعنى ظهور يك نسل جديد در فوتبال پرسپوليس كه مى توان از اين استعدادهاى بالقوه به بهترين شكل مناسب بهره گرفت و آنها را به فعل درآورد. يكى از اين نفرات حميدعلى عسكرى مدافع جديد پرسپوليس است، جديد از اين جهت كه او اصلاً يك مهاجم بوده اما در فصل اخير بنا به صلاحديد كادرفنى سرخ ها به دروازه خودى نزديك شده و به عنوان يك مدافع صرف در تركيب سرخپوشان به بازى گرفته شده است. على عسكرى كه تبديل به يكى از بازيكنان فيكس پرسپوليس در چند بازى اخير سرخ ها شود در پاسخ به سؤالاتى كه از سوى ما مطرح شد اينگونه به ما پاسخ داد.
 
• اول از بازيهاى سايپا شروع كنيم. ديدارى كه در آن بالاخره نوار تساوى هاى پرسپوليس پاره شد. در مورد بازى بيشتر توضيح مى دهى؟
– خدا را شكر كه اين بار توانستيم مزد زحماتمان را بگيريم و ديگر دچار بدشانسى نشويم. خوشبختانه روند بازى به گونه اى بود كه دلخواه ما بود و توپ هايمان گل شد و ۳ امتياز خوبى را گرفتيم. اميدوارم پيروزى هايمان تداوم داشته باشد و بتوانيم به روند صعودى مان در جدول ادامه دهيم.

• پرسپوليس در روزى سايپا را شكست داد كه به نظر مى رسيد تيم حريف هم شادابى گذشته را نداشت؟

– سايپا جزو تيم هاى خوب ليگ به حساب مى آيد. حق با شماست ما هم توقع بيشترى از سايپا داشتيم اما مهم اين بود كه پرسپوليس بتواند با يك برنامه منظم و حساب شده به خواسته اش كه كسب هر ۳ امتياز بود دست پيدا كند و آنچه مسلم است ما در اين بازى از حريفمان سرتر بوديم و صددرصد مستحق برد و پيروزى.
• در مورد وظيفه اى كه در اين بازى از سوى كادرفنى برايت اعلام شده بود صحبت مى كنى؟
– كادرفنى در اين ديدار از من خواسته بود در برنامه هجومى سايپا كه از جناح من تدارك ديده مى شد اختلال وارد كنم و جلوى نفوذ مهره هاى سرعتى و پا به توپى مثل جواد آشتيانى و بعضاً كريم انصارى فر را بگيرم در مجموع فكر مى كنم به جز يكى، دو صحنه كه اشتباهاتى داشتم توانسته ام از عهده وظيفه اى كه به من محول شده بود، برآيم.
• به نظر مى رسد به هدف اوليه ات كه حضور مستمر در تركيب پرسپوليس است رسيده اى، بعد از اين چه هدفى را دنبال مى كنى؟
– من هنوز از خودم و عملكردم به طور صددرصد راضى نيستم. هدف بعدى ام قطعاً اين است كه از نظر فنى تبديل به نيروى خوبى براى پرسپوليس باشم و بتوانم بيشتر از حالا براى پرسپوليس مؤثر واقع شوم. همانطور كه مى دانيد سال هاى قبل بيشتر وظايف هجومى داشتم و بايد آنقدر خوب و آماده تمرين كنم تا بتوانم خودم را به صورت صددرصد با وظيفه جديدم وفق دهم.
• حالا يك سؤال مهم؛ حميد على عسكرى كه صرفاً يك مهاجم بوده چقدر از پست جديدش اظهار رضايت مى كند و در آن راحت است؟
– اين موضوع كه من در كدام پست بازى كنم به نظر كادر فنى برمى گردد و من تمام تلاشم اين است تاكتيك پذير باشم و هر كجا كه كادر فنى بگويد بازى كنم. مثلاً در همين بازى سايپا من حدود ۱۰ ۱۵، دقيقه دفاع چپ هم ايستادم.

• همه اين حرف ها درست اما مى خواهيم نظر خودت را هم بدانيم.

– خودم شخصاً نزديكتر بودن به دروازه و حضور در بين عناصر تهاجمى را بيشتر دوست دارم و اين فصل نتوانستم در پست مورد نظر خودم بازى كنم اما از اينكه در پست غيرتخصصى به بازى گرفته مى شوم اصلاً ناراحت نيستم و سعى مى كنم روزبه روز بهتر از قبل تمرين كنم تا خواسته هاى مربيان را در زمين پياده كنم.

• از بازى بعدى بگو. بازى با تراكتورسازى تبريز كه بازى مهمى براى پرسپوليس است!

– از الان تا پايان فصل اهميت و حساسيت همه بازيها به يك اندازه است. ما استحقاق صدرنشينى داشتيم و داريم اما بنا به دلايلى از جمله بدشانسى هاى مداوم نتوانستيم به اين هدفمان برسيم. در بازى با تراكتورسازى ما ميزبان هستيم و بايد مقابل هواداران خودمان به مصاف حريف برويم البته مى دانيم كه هواداران خونگرم و متعصب تراكتورسازى قطعاً در اين حد آزاد خواهند بود اما با همه اين حرف ها و بدون هيچ بهانه اى بايد تراكتور را هم شكست دهيم تا فاصله مان را با صدر كمتر كنيم.

• پرسپوليس چه زمانى مى تواند صدر را مال خود كند؟

– انشاءالله به زودى. حداقل تا نيم فصل مى توانيم صدر را به دست بياوريم و انشاءالله كه بتوانيم وقتى صدر را گرفتيم آن را به هيچ تيمى ندهيم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)