مدیرعامل باشگاه صبای قم با اعلام اسامی گزینه‌های سرمربیگری این تیم برای فصل آینده گفت: حمید استیلی، محمد مایلی کهن، صمد مرفاوی و دستیار مصطفی دنیزلی از گزینه‌های ما هستند. ضمن اینکه منصور ابراهیم‌زاده و عبدالله ویسی هم هنوز در فهرست مربیان فصل بعد ما قرار دارند.

رضا کشوری فرد در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید صبای قم اظهار داشت: امروز دوشنبه جلسه‌ای را با اعضای هیات مدیره و استاندار قم در اینباره برگزار کردیم. در این جلسه نام صمد مرفاوی، منصور ابراهیم‌زاده، حمید استیلی، محمد مایلی کهن و عبدالله ویسی مطرح و قرار شد از این مربیان برنامه بگیریم.

وی درباره اینکه منصور ابراهیم‌زاده با تراکتورسازی و عبدالله ویسی با تیم استقلال صنعتی به توافق رسیده‌اند، تاکید کرد: حضور ویسی در استقلال قطعی نشده است. ضمن اینکه ابراهیم‌زاده به صورت قطعی با تراکتورسازی به توافق نرسیده است. در هر صورت ما از یکی، دو روز دیگر کارمان را شروع می‌کنیم و از این مربیان برنامه می‌گیریم.

مدیرعامل باشگاه صبا همچنین تاکید کرد: البته مهدی احمدپور دستیار مصطفی دنیزلی در پاس همدان هم از گزینه‌‌های مد نظر ماست. احمدپور مربی جوان و با انگیزه است و آینده خوبی در مربیگری دارد.

کشوری‌فرد در پایان در پاسخ به این سئوال که با این حساب انتخاب سرمربی فصل بعد صبا زمان زیادی می‌طلبد، گفت: نه، تلاش ما این است تا هفته بعد برنامه مربیان نامبرده را بگیریم و با یکی از آنها به توافق برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)