پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: در این دربی حداقل یک چیز قطعی است. این که از پرسپولیس یک فوتبال خوب و زیبا می‌بینیم.

حمید درخشان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره دربی پیش رو اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی از کار در بیاید. هر دو تیم کار خودشان را بلد هستند و آن را خوب انجام می‌دهند. در مورد این دربی حداقل یک نکته قطعی است. این که پرسپولیس حتما خوب بازی می‌کند و فوتبال بهتر و زیبا‌یی ارایه می‌دهد ولی طرف مقابل نگاهش این است که مساوی هم برای آنها ارزش پیروزی دارد. ما (پرسپولیس) باید هوشیار باشیم. آنها در ضدحمله و ضربات ایستگاهی خوب هستند و البته چون برای‌شان تساوی هم ارزشمند است شگردهای خاص خودشان را خواهند داشت.

وی در ارتباط با ارزیابی خود از تاثیر تغییرات خط دفاعی، ادامه داد: بازیکنانی که جایگزین می‌شوند باید تمام توان خود را بگذارند تا معلوم شود که می‌توانند پرسپولیس را در موقع لزوم، گارانتی کنند. آنها باید خیلی هوشیارانه بازی کنند و روی بازی با تمام توان کنترل داشته باشند. بازی در خط دفاع فقط توان بدنی و تحرک بالا نیست. بخشی از کار گرفتن تصمیم‌های خوب با سرعت بالا است و همچنین باید بتوانند بازیکنان حریف و خودی را از نظر روانی مدیریت کنند.

سرمربی پیشین سرخپوشان، خاطرنشان کرد: پرسپولیس از نظر فوتبالی در این بازی کم نمی‌آورد و البته آن قدر بازیکن میدان دیده داریم که خوب می‌دانند در دربی فقط ارایه فوتبال تعیین کننده نیست و روی حریف و تدابیرش آگاهی دارند. پرسپولیس باید خود را برای مسایل مختلفی که در بازی رقم می‌خورد آماده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)