پرسپولیس نیوز : رییس حراست فدراسیون فوتبال گفت: دیگر مثل سالهای قبل برای اسکان تماشاگران شب دربی برنامه ای نداریم.

محمد حسین حمیسی،درباره دربی 84 اظهار داشت: بازی دربی هم مثل دیگر بازی ها است فقط کمی ویژه تر است و به همین دلیل ما نیز به آن ویژه تر نگاه می کنیم لذا تمهیداتی را طی گفت و گو با شرکت مجری بلیت فروشی این بازی در نظر گرفته ایم که مردم راحت تر به بلیت دسترسی داشته باشند. قرار بر این شده که در داخل ورزشگاه بلیت فروشی صورت نگیرد و همه تماشاگران از طریق سایت بلیت خریداری کنند.

وی در ادامه افزود: بلیت فروشی کامل دربی بصورت الکترونیکی موجب خواهد شد تا مقابل درب های ورزشگاه شاهد تجمع نباشیم و تماشاگران هم دیگر مجبور نیستند شب بازی به مقابل ورزشگاه بیایند.

رییس حراست فدراسیون فوتبال گفت: سالهای قبل بسیاری از شب بازی به ورزشگاه می آمدند اما از آنجایی که دیگر در ورزشگاه بلیت فروشی صورت نمی گیرد مردم هم این کار را انجام ندهند. ضمن آنکه هوا هم سرد است و برنامه های هم برای اسکان دادن تماشاگران در دستور کار نیست.

حمیسی درباره شایعه توصیه به دو تیم برای تساوی دربی گفت: این شایعه مربوط به امسال و این دربی نیست و10،8،7 سالی که ما هستیم همواره این شایعه مطرح بوده است. این بحث کاملا بی اساس است و شما می توانید از سرپرستان دو تیم بپرسید که اصلا چنین حرفی یا توصیه ای به آنها شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)