مرجع خبري پرسپوليس: سفر خسته كننده شبانگاهي از قطر به تهران و سپس سفر زميني از تهران به اصفهان 4 ملي‌پوش پرسپوليس را حسابي خسته كرد، به همين خاطر از جمع 4 ملي‌پوش تيم فقط علي كريمي سر ساعت صبحانه به هم‌تيمي‌هايش پيوست و بقيه از اتاق‌هاي خود بيرون نيامدند.


در وعده ناهار هم فقط غلامرضا رضايي در رستوران حاضر شد و بقيه خواب بودند. جالب اينكه مازيار زارع و عليرضا حقيقي تا نزديكي ساعت تمرين كه 17:30 بود خواب بودند و از اتاق‌هايشان بيرون نيامدند.


ليدرها همسفر پرسپوليس در اصفهان

در بازي امشب برابر ذوب‌آهن، ليدرهاي باشگاه همچون هفته‌هاي پيش با پرسپوليس همراه خواهند بود.
آنها ظهر ديروز ابتدا در جلسه‌اي با مسوول كانون هواداران باشگاه شركت كردند و چند ساعت بعد راهي اصفهان شدند تا سكونشين‌هاي دوستدار پرسپوليس را به حمايت از سرخ‌ها در بازي حساس امشب ترغيب كنند.

 

ملي‌پوشان با اتومبيل كرايه به پرسپوليس رسيدند

با حضور ملي‌پوشان، اردوي پرسپوليس در فاصله تنها يك روز مانده تا بازي با ذوب‌آهن تكميل شد.
علي كريمي، غلامرضا رضايي، مازيار زارع و عليرضا حقيقي ساعت 5:30 صبح ديروز- چهارشنبه- همراه با كاروان تيم ملي از طريق فرودگاه امام به تهران رسيدند و ساعتي بعد با يك اتومبيل شخصي راه اصفهان را در پيش گرفتند.
از جمع اين چهار بازيكن تنها حقيقي از بازي 90 دقيقه‌اي برابر قطر سهمي نداشت و بايد ديد سه بازيكن ديگر بعد از خستگي اين سفر چندروزه چه سرنوشتي در بازي امشب برابر ذوب‌آهن خواهند داشت.

 

گلزني، همه برنامه پرسپوليسي‌ها در اصفهان

تنها چند ساعت بعد از حضور در اصفهان، پرسپوليسي‌ها خود را به ورزشگاه ملت رساندند تا برنامه‌هاي تمريني‌شان را مرور كنند؛ تمريني كه صحبت‌هاي كوتاه استيلي در ساعت 18:10 آغازگرش بود و شرايط عالي زمين و هوا و حمايت هواداران اصفهاني به آن رنگي ديگر مي‌داد.
دويدن دور زمين و انجام حركات كششي نرمشي، دوهاي سرعتي، حفظ توپ و پرسينگ، ارسال از كناره‌ها، شوتزني و بعد هم يك فوتبال درون تيمي همه برنامه‌هاي پرسپوليس بود و تاكيد سرمربي بر گلزني سرخ‌ها.
آخرين تمرين تيم استيلي قبل از رويارويي با ذوب‌آهن هم عصر ديروز در اصفهان انجام شد.

 

منوي ويژه براي پرسپوليسي‌ها

تغذيه سرخپوشان از اين به بعد همانطور خواهد بود كه باشگاه در نظر دارد. به توصيه باشگاه و اصرار سرمربي، دكتر فرج‌زاده كه به تازگي به‌عنوان مشاور تغذيه به پرسپوليس پيوسته در حال تنظيم برنامه‌اي ويژه براي سرخ‌ها است تا براساس آن تغذيه كنند و از اين بابت در كنترل باشگاه باشند.

 

شاگردان استيلي، ذوب‌آهن را شناختند

شنيدن توصيه‌هاي فني سرمربي تنها يكي از برنامه‌هاي فني سرخپوشان پيش از بازي با ذوب‌آهن بود.
در جلسه‌اي كه ظهر ديروز و براي نزديك به دو ساعت در اردوي پرسپوليس در هتل عباسي اصفهان برگزار شد حميد استيلي ذوب‌آهن را براي شاگردانش آناليز و بعد هم آنها را به تماشاي گلچيني از بازي‌هاي اين تيم دعوت كرد تا آنها با شناختي كامل به استقبال بازي امشب بروند. آخرين جلسه فني پرسپوليسي‌ها قبل از بازي با ذوب‌آهن هم امروز برگزار مي‌شود تا سرخ‌ها آخرين تذكرها را از زبان سرمربي بشنوند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)