مرجع خبری پرسپولیس : اردوى پرسپوليس ديروز در هفتمين روز از تمريناتش ساعت ۱۰ صبح به تايم آلمان برگزار شد. اين تمرين به صورت سبك در يك نوبت و در زمين شماره ۳ كمپ انجام شد.


تمرين بيشتر
در شرايطى كه تمرين سرخپوشان ديروز كاملاً سبك برگزار شد اما نفراتى كه تازه به تيم ملحق شده بودند نسبت به بقيه تمرين پرفشارترى را انجام دادند.


على عسكرى با احتياط تمرين كرد
حميد على عسكرى كه مدت طولانى در مصدوميت به سر مى برد و نمى تواند در تمرينات شركت كند ديروز با نزديك شدن به بهبودى تمرين را سبك و با احتياط انجام داد.


دلدارى
دايى با ۳ ملى پوش خود كه از ليست قطبى حذف شده اند به صحبت كردن پرداخت و آنها را دلدارى داد.


 

تمرين پرفشار براى گلرها
در تمرين ديروز يحيوى بعد از مدت ها با گلرهاى تيم پرفشار كاركرد و تمرينات ويژه اى را براى حقيقى و احمدى در نظر گرفت.


ناراضى از قيمت كالاها

پرسپوليسى ها كه روز قبل به استراحت پرداخته و به خريد رفتند به موقع بازگشتند همچنين آنها از قيمت گران كالاها ناراضى بوده و معتقد بودند كه با اين پول توجيبى كه به آنها داده شده بود نتوانستند به خوبى خريد كنند. قرار است سرخپوشان روز جمعه را هم براى خريد اختصاص دهند.


شيرى با تيم تمرين كرد

مهدى شيرى كه به تازگى به تيم ملحق شده است ديروز با تيم تمرين كرد. همچنين ۲ بازيكن خارجى تيم، آرفى و تياگو نيز در شرايط خوبى به سر برده و دايى نيز از آنها راضى بود.


پسر كريم كرى خواند

كريم باقرى كه در اين اردو همراه با خانواده اش حاضر شده با پسرش در تمرين حاضر شد. گفتنى است پسر بزرگ كريم طرفدار تيم آلمان بوده و به تشويق آلمانى ها پرداخت و حتى براى هم تيمى هاى پدرش هم كرى خواند.


بازى تداركاتى
سرخپوشان ديروز بازى تداركاتى را مقابل تيم منتخب آلمان برگزار كردند. همچنين سومين بازى اين تيم هم روز پنج شنبه مقابل تيمى از جنوب آلمان خواهد بود.


مهاجمين آفريقايى در تمرين
۲مهاجم آفريقايى ديروز در تمرينات پرسپوليسى ها شركت داشته و قصد خودنمايى تكنيكى داشتند كه با تذكر دايى مواجه شدند اين بازيكنان قبل از حضور در تمرين از سوابق خود در تيم به دايى گزارش دادند. گفته مى شود اين ۲ مهاجم از كشورهاى ساحل عاج و بوركينافاسو هستند كه سابقه حضور در تيم هاى ملى رده هاى پايه ۲ كشور را نيز دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)