در جریان بازی پرسپولیس و تیم ملی امید ایران، جمع پرسپولیسی‌ها جمع بود، به ویژه که سه پیشکسوت اسطوره‌ای فوتبال ایران، برای تماشای این مسابقه در کمپ تیم‌های ملی حضور پیدا کرده بودند.

سرخپوشان ایران و تیم ملی امید، امروز در کمپ تیم‌های ملی در دیداری تدارکاتی برابر هم صف‌آرایی کردند. قبل از شروع این مسابقه، مهدی مهدوی‌کیا و کادر فنی پرسپولیس به یاد سال‌های نه چندان دور که در پرسپولیس و تیم ملی کنار هم بازی می‌کردند با یکدیگر خوش و بش گرمی داشتند. در این میان آن‌چه جمع پرسپولیسی‌ها را جذاب‌تر کرد، حضور بزرگانی چون حسینعلی کلانی و فرشاد پیوس بود که برای تماشای مسابقه به کمپ تیم‌های ملی رفته بودند و با کادر فنی دو تیم نیز دیدار و گفتگو داشتند. در ادامه نیز محمود خوردبین که به اتفاق مدیرعامل در محل کمپ حضور پیدا کرده بود به این جمع ملحق شد.

در این میان قرار گرفتن فرشاد پیوس و مهدی مهدوی‌کیا در کنار هم جالب توجه و یادآور خاطرات جذاب بود. یادآور دربی شماره ۴۴ در تیرماه ۱۳۷۶ که پیوس در جریان آن، از دوران بازیگری فوتبال خداحافظی کرد در حالی‌که پیراهن شماره ۱۷ او قرار بود به ستاره نوظهور فوتبال ایران، یعنی مهدوی کیا برسد که در آن دربی گلی هم به ثمر رساند.

بزرگان پرسپولیس با کادر فنی پرسپولیس و اعضای تیم هم احوالپرسی داشتند و برای آن‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی آرزوی موفقیت کردند. این جمع به اتفاق در صحبت‌های خود با مهدوی‌کیا نیز برای تیم ملی امید، آرزوی موفقیت داشتند و ابراز امیدواری کردند این تیم با هدایت وی(مهدوی‌کیا) طلسم را بشکند و به رقابت‌های المپیک راه پیدا کند.

مدیرعامل، پیشکسوت نامی پرسپولیس و هنرمند و بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران، پس از دیدار با یکدیگر در محل باشگاه، با حضور در کمپ تیم‌های ملی، دیدار دوستانه پرسپولیس و تیم ملی امید ایران را به نظاره نشستند.

رضا درویش، محمود خوردبین و سعید راد که از هواداران پر و پا قرص پرسپولیس است، امروز (سه‌شنبه) پس از دیدار با یکدیگر در محل باشگاه، دقایقی پس از آغاز دیدار دوستانه پرسپولیس و تیم ملی امید در کمپ تیم‌های ملی، به اتفاق هم در محل برگزاری مسابقه حضور پیدا کردند و بازی را از نزدیک به نظاره نشستند.

* با تصمیم کادر فنی دو تیم، این بازی در سه وقت ۳۰ دقیقه‌ای برگزار خواهد شد.

* قبل از آغاز مسابقه، بازار خوش و بش پرسپولیسی‌های سابق بسیار داغ بود. یحیی گل‌محمدی و مهدی مهدوی‌کیا همراه با فرشاد پیوس، خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند و آغاز سال نو را به یکدیگر تبریک گفتند.

*افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس که در سفر به سر می‌‌برد امروز در کنار سرخپوشان حضور ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)