{jcomments off}قاضی شریفی چشم و گوشت را باز کن


مرجع خبری پرسپولیس : دایی در پایان مصاحبه اش گفت : دیشب با تلویزیون تبریز مصاحبه کردم و کلی از مردم گفتم، نتیجه‌اش چه شد؟ امروز از زمانی که وارد زمین شدم، به من فحش و ناسزا گفتند. من را بی شرف خواندند و … . اما من اینها را به دل نمی گیرم و همچنان مردم تبریز را دوست دارم، حتی اگر به من ناسزا بگوید.

 

* شعار هواداران تراکتورسازی در پی اعلام خطاهای میانه میدان و اخراج جاسم کرار : توپ تانک فشفشه…/ وای به حالت داور اگر تراکتور ببازد / داوری کثافت ، خاک تو سر عنایت / بی شرف / پرسپولیس وحشی شده / پرتاب سنگ و نارنجک به زمین / کندن صندلی های ورزشگاه و پرتاب به زمین و چندین دقیقه خواهش آندو تیموریان برای پایان قائله .

 

* كرار جاسم، در دقيقه 64 به دليل درگیری با محمد نوری و انجام حرکت زشت پس از دريافت كارت قرمز  اخراج شد و سپس قصد حمله به سمت كمك داور را داشت آندو تیموریان همراه یکی از اعضای کادرفنی تراکتورسازی با دست بسته او را به زحمت از زمین خارج کردند.

 

 

* درحالی که 60 هزار تماشاگر تراکتوری یکصدا سرمربی پرسپولیس را با شعار  زنده باد – چشم علی دایی کور باد ، مورد اهانت قرار می دادند  ؛ گزارشگر صداو سیمای سهند در روز روشن واقعیت را با دروغ وارونه جلوه داده و خبر از تشوق سرمربی تیم پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام می داد !

 

این شعارهای تماشاگران تراکتوسازی در پی مصاحبه مطبوعاتی علی دایی پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و شهرداری روی داد که در آن علی دایی انتقاد شدید از شعارهای تماشاگران حاضر در ورزشگاه کرده بود.

 

* در دقيقه 29 كادر فني و بازيكنان تيم پرسپوليس معتقد بودند خداداد افشاريان يك ضربه پنالتي به سود آنها اعلام نكرده و به شدت به قضاوت افشاريان اعتراض كردند. علي دايي هم با فريادهاي خود اعتراضش را به نحوه قضاوت قاضي ميدان نشان داد.

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)