پرسپولیس نیوز : هواداران موافق و مخالف سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد او جر و بحث کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 امروز در مجموعه ورزشی درفشی‌فر یک جلسه تمرین کرد.

در حالیکه هیچ اطلاع‌رسانی از قبل نشده بود با تصمیم حمید درخشان تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار شد که این مسئله با ناراحتی خبرنگاران همراه بود.

*محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین حاضر شد.

*حدود 10 هوادار به محل تمرین آمدند که تعدادی از آنها در پشت درهای بسته در مورد وضعیت کادر فنی با یکدیگر بحث و گفت‌وگو کردند. چند تن از این هواداران مخالف حمید درخشان و سیاست‌های رفتاری او در مورد رفتارهای بازیکنان بودند و عده‌ای دیگر از سرمربی پرسپولیس حمایت می‌کردند و اعتقاد داشتند باید از او حمایت شود.

 

 مخالفان عملکرد سرمربی پرسپولیس معتقد بودند که درخشان نتوانسته کاری انجام دهد و باید استعفا دهد اما در مقابل موافقان درخشان معتقد بودند در حال حاضر تنها کسی که می‌تواند هدایت سرخپوشان را برعهده داشته باشد، حمید درخشان است و هواداران پرسپولیس مانند هواداران استقلال باید تحت هر شرایطی از سرمربی و سرمایه‌های خود دفاع کنند. این جروبحث هواداران تا 15 دقیقه ادامه داشت.

*خبرنگاران به خاطر بی‌برنامگی‌ که در مورد بسته بودن تمرین امروز اتفاق افتاده بود بسیار ناراضی بودند این در حالی بود که خبرنگار واحد مرکز خبر وارد مجموعه درفشی‌فر شده بود و با محمدحسین نژادفلاح مصاحبه کرد. وقتی که این خبرنگار از مجموعه درفشی‌فر خارج شد با اعتراض سایر خبرنگاران روبرو شد چرا که آنها اعتقاد داشتند نباید در شرایطی که تمرین بسته است او به تنهایی به محل تمرین می‌رفت.

*خبرنگاران که از تبعیض اتفاق افتاده در مورد ورود خبرنگاران به محل تمرین ناراحت بودند در تماس مدیر روابط عمومی پرسپولیس اعتراض خود را اعلام کردند که او نزد خبرنگاران حاضر شد و اعلام کرد این تصمیم بدون اطلاع قبلی از سوی حمید درخشان اتخاذ شده و با توجه به اینکه این دوربین قصد داشته به باشگاه بیاد و با نژادفلاح صحبت کند به خاطر مشغله قائم‌مقام پرسپولیس به آنها اعلام شده این مصاحبه را در محل تمرین انجام می‌دهند. وی اعلام کرد ما از درخشان خواسته‌ایم که در مورد باز بودن و بسته بودن تمرین از قبل اطلاع‌رسانی کنند.

 

 پس از پایان تمرین پرسپولیس جلسه‌ای با حضور نژادفلاح، بازیکنان و اعضای کادر فنی سرخپوشان در رختکن ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. البته نکته جالب اینجا بود که پیش از حضور نژادفلاح در رختکن بازیکنان قبل از روبه‌رو شدن با قائم مقام باشگاه با او خوش‌وبش کردند و حضورش در پرسپولیس را تبریک گفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)