خبرگزاری پرسپولیس : مراسم افتتاح دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس با حواشی جالبی همراه بود.

مراسم افتتاح دانشگاه جامع علمی کاربردی پرسپولیس صبح امروز با حضور مسوولان فدراسیون فوتبال،اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و شماری از مربیان و بازیکنان این تیم برگزار شد.

*رویانیان در صحبت های خود از ژوزه خواست تیم را در جدول بالا ببرد.

*خبرنگاران از سلیمی پرسیدند که می خواهد دروزاه بان پرسپولیس شود؟او هم با خنده گفت:”اشتباه گرفتید.آن احسان حدادی بود که می خواست دروازه بان شود.”

*بحث بر سر انتخاب فدراسیون فوتبال به عنوان فدراسیون سال آسیا داغ بود.در ابتدای مراسم،رویانیان این انتخاب را به کفاشیان تبریک گفت.

کفاشیان هم در جمع خبرنگاران گفت:”عرضه لابی کردن ندارم.در خون من هم نیست که این کارها را انجام دهم.پولی هم نداریم تا بدهیم و این عنوان را بگیریم.ما در بخش مسئولیت‌های اجتماعی، پایه و چشم انداز استان‌ها کارهایی انجام داده‌ایم که سال‌ها باید این اتفاقات می‌افتاد.”

*رویانیان از گل محمدی خواست که بازیکنان پرسپولیس در این دانشگاه لیسانس و فوق لیسانس بگیرند در حالی که این دانشگاه فعلا مدرک فوق دیپلم می دهد.

*مهدوی کیا به عنوان اولین دانشجوی این دانشگاه معرفی شد.

*بنگر که از دانشگاه خوشش آمده بود گفت اگر اجازه دهند می خواهد در این دانشگاه اسم بنویسد.

سرمربی پرسپولیس از دیدن قوی ترین مرد جهان اظهار خوشحالی کرد.

مانوئل ژوزه در حاشیه مراسم افتتاح دانشگاه جامع علمی و کاربردی پرسپولیس گفت:”از اینکه در این مراسم شرکت کردم خوشحالم.راستی،این بهداد سلیمی بود؟از دیدن او هم خوشحالم.”

ژوزه از اظهار نظر درباره بازی پرسپولیس و تراکتورسازی خودداری کرد و گفت:”ماشینی که با آن سر تمرین پرسپولیس می روم جیپ است،نه تراکتور.فعلا حرفی ندارم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)