پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس امروز جشنی را در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کرد.

امروز در مجموعه ورزشی انقلاب، باشگاه پرسپولیس جشنی برگزار کرد و در این مراسم از تمام بازیکنان، اعضای کادر فنی و مدیران باشگاه دعوت به عمل آورد.

مراسم جشن باشگاه پرسپولیس امروز برگزار شد که خالی از حاشیه نبود.

*یک هنرمند که تقلید صدا انجام می داد به تقلید صدای علی پروین و علی دایی پرداخت.در همین هنگام یکی از نزدیکان علی دایی از این موضوع ناراحت شده بود و از تقلید صدای این هنرمند تصویر تهیه کرد.

*محسن بنگر زودتر محل جشن را ترک کرد و علت آن را دخترش اعلام کرد که از مدرسه تعطیل می شود و باید او را به خانه برساند.

*درجشن نایب قهرمانی تیم پرسپولیس فقط 10 نفر از بازیکنان این تیم حضور داشتند که باعث تعجب اصحاب رسانه شده بود.

 

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان امروز به دعوت باشگاه پرسپولیس در مراسمی که تدارک دیده شده بود، حاضر شد. وی بعد از حضور با طاهری، برانکو و سایر مسئولان باشگاه پرسپولیس خوش و بش کرد. همچنین گودرزی در جمع بازیکنان حاضر شد و با آنها صحبت کرد.

*وزیر ورزش چند دقیقه ای با برانکو ایوانکوویچ صحبت کرد و از او به خاطر عملکرد این فصل برانکو تشکر کرد.

 

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز از دیگر حضار در مراسم  بود.

 

مراسم مهمانی باشگاه پرسپولیس با حضور علی اکبر طاهری، برانکو ایوانکوویچ، محمود خوردبین، محسن بنگر، محسن افشانی، مرتضی قدیمی پور، علی محسن زاده، اعضای کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و کارمندان این باشگاه، حافظ هوادار نابینای طرفدار تیم پرسپولیس امروز در مجموعه انقلاب برگزارشد.

* در این مراسم محمدرضا گرشاسبی، محمد زادمهر، جعفر کاشانی، محسن مسلمان، مدیر شرکت همراه اول، تعدادی از روزنامه نگاران و اصحاب رسانه، بابک حاتمی، احمد نورالهی و وحید حیدریه حضور داشتند.

*نصرالله سجادی معاونت وزیر ورزش در مراسم حضور پیدا کرد و چند دقیقه ای با علی اکبر طاهری به صحبت پرداخت. سجادی سپس به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رفت و در بین آنها نشست و از زحمات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تشکر کرد.

*اعضای تیم عمانی العروبیه که باشگاه پرسپولیس در اردوی عمان در آنجا حضور داشت در مراسم حاضر شدند و با علی اکبر طاهری و برانکو ایوانکوویچ به خوش و بش پرداختند.

*عبدالله المخینی رئیس باشگاه العروبیه عمان در مراسم با برانکو عکس یادگاری گرفت و چند دقیقه ای به شوخی پرداخت.

*علی اکبر طاهری از زحمات یگان ویژه حفاظت و ماموران نیروی انتظامی تشکر کرد.

*مترجم برانکو اصغر نیک سیرت پیراهن پرسپولیس را به مراسم آورده که تمام بازیکنان و افراد معروف حاضر در مراسم آن را امضا کردند تا این پیراهن دو هفته آینده به همراه عکس هادی نوروزی به قله دماوند برده شود.

 

* مجری مراسم امروز محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بود که از هواداران تیم پرسپولیس به حساب می‌آید. او حتی در چند صحنه برای استقلالی‌ها کری‌خوانی کرد.

* یکی از هنرمندان کشورمان در این برنامه به اجرای تقلید صدای پیشکسوتان فوتبال مشغول شد که این بخش از برنامه مورد استقبال حضار قرار گرفت.

* کمال کامیابی‌نیا آخرین بازیکن پرسپولیس بود که در مراسم امروز حاضر شد. از طرف دیگر علی علیپور اولین بازیکنی بود که این مراسم را ترک کرد.

* علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در اواخر این مراسم جلسه‌ای را با حسین هدایتی به صورت سرپایی برگزار کرد.

* از نکات جالب توجه اینکه مراسم امروز قاری قرآن بودن عکاس باشگاه پرسپولیس بود و زمانی که وی به قرائت قرآن پرداخت خیلی‌ها از این مسئله متعجب شدند.

* علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس تنها سخنران مراسم امروز بود.

* در حالی که از عوامل موفقیت‌های پرسپولیس در فصلی که گذشت نام برده شد اما در این میان نامی از خبرنگاران برده نشد که محمدرضا زادمهر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تصحیح این مسئله اعلام کرد که خبرنگاران هم نقش موثری در عملکرد موفقیت‌آمیز پرسپولیس در فصل پانزدهم لیگ برتر داشتند.

* حاضرین در این مراسم به محسن مسلمان بابت مراسم عروسی‌اش تبریک می‌گفتند. مسلمان شب گذشته جشن عروسی خود را برگزار کرد.

محمود گودرزی وزیر ورزش و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که از مدعوین این مراسم بودند در همان دقایق ابتدایی این برنامه را ترک کردند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)