پرسپولیس نیوز: لیدرهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قبل از آغاز دربی ۸۶ جو ورزشگاه آزادی را به‌هم زدند.

در فاصله ۱۵ دقیقه مانده به آغاز دربی درگیری بین هواداران دو تیم به اوج خود رسید و شاید این مسئله به خاطر کج‌سلیقگی مسئولان برگزاری بازی‌ها بود. جریان از این قرار بود که لیدرهای دو تیم با هماهنگی مسئولان برگزاری میکروفن ورزشگاه را دست گرفته و برای هواداران تیم رقیب کری خواندند.

* در زمان اعلام اسامی دو تیم از سوی بلندگوی ورزشگاه عکس‌العمل تماشاگران قابل توجه بود.

* برانکو ایوانکوویچ قبل از آغاز بازی وقتی می‌خواست روی نیمکت مستقر شود به اشتباه سمت نیمکت استقلال رفت و فکر کرد نیمکت تیمش در آنجا مستقر شده است، اما به یک باره با نیمکت خالی مواجه شد و با هدایت عکاسان به سمت نیمکت تیمش رفت. البته برانکو با توجه به میزبانی استقلال در این بازی نیمکت تیمش را اشتباه نکرد، بلکه مسئولان برگزاری این اشتباه را مرتکب شدند.

* هواداران زیادی در ورزشگاه مجبورند درحالت ایستاده بازی را تماشا کنند، چرا که بیش از ظرفیت ورزشگاه بلیت فروخته و تماشاگر به داخل راه داده شده بود.

* با ورود بازیکنان دو تیم به زمین طرفداران تیم‌ها بنرهای بزرگی را روی جایگاه خود پهن کردند که در آن به رئیس فیفا خوش‌آمد گفته شده بود.

* کانون هواداران پرسپولیس در یک اقدام جالب ماکت بازیکنان این تیم را ساخته و هر یک را جلوی هر سکویی رو به زمین قرار داده بودند که در نوع خود جالب توجه بود.

* با شروع مسابقه هواداران دو تیم پرچم‌های تیم محبوب‌شان را روی کل جایگاهی که در آن مستقر بودند به اهتزاز درآوردند که در این بین پرچم استقلالی‌ها  بزرگ‌تر بود.

* وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ قبل از آغاز بازی برخورد گرم و صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند.

* شفر قبل از آغاز بازی به کنار زمین آمد و صحبت‌هایی را با مهدی رحمتی داشت.

* سیدمهدی رحمتی تنها بازیکنی بود که قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با برانکو ایوانکوویچ خوش‌وبش کرد. سرمربی پرسپولیس هم کاپیتان استقلال را در آغوش گرفت.

* سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ وقتی بی‌نظمی را در کنار زمین دید با داد و فریاد و با کمک مأموران نیروی انتظامی سعی کرد کنار زمین را خلوت کند.

* قبل از آغاز مسابقه یکی از مأموران نیروی انتظامی در ورزشگاه دور افتخار زد و از او نیز تقدیر به عمل آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)