افزایش پاداش برد تراکتور

مرجع خبری پرسپولیس :  پرسپولیسی ها عضر چهارشنبه راهی تبریز شدند. حاشيه هاي سفر برخپوشان پایتخت به تبريز به شرح زیر است:

*  سالن شماره 4 فرودگاه مهرآباد تهران امروز علاوه بر پرسپوليسي‌ها ميزبان بازيكنان تيم فوتبال نساجي مازندران هم بود. نساجي‌ها از تهران عازم كرمان بودند تا براي بازي در برابر مس، عازم رفسنجان شوند.

* كاروان سرخپوشان در حالي وارد فرودگاه تبريز شد كه تعداد كمي از هواداران تراكتورسازي با حضور در فرودگاه به سر دادن شعارهایی می پرداختند.

* در مسير فرودگاه تا هتل شهريار، تعدادي از هواداران پرسپوليس با خودروهاي خود اقدام به اسكورت اتوبوس سرخپوشان كردند.

 

* تعدادی از هواداران تراکتور با تجمع در فرودگاه به دادن شعارهایی علیه پرسپولیس پرداختند. همچنین گروه دیگری از این هواداران با موتور سیکلت اتوبوس تیم را از فرودگاه تا هتل شهریار اسکورت کردند و به محض ورود به هتل با برخورد قاطع نیروی انتظامی از ورود آنها به هتل جلوگیری شد.

 

*در حال حاضر یک اکیب از نیوری های انتظامی به صورت آماده باش در جلوی درب هتل قرار دارد تا آسیبی به تیم پرسپولیس نرسد.

 

* با وجود اينكه پرسپوليسي ها در هتل شهريار تبريز اقامت دارند، هواداران اين تيم برابر يكي ديگر از هتل هاي اين شهر، به استقبال بازيكنان و كادر فني اين تيم رفته بودند. درج برخي اخبار درباره هتل محل اقامت پرسپوليسي‌ها‌، هواداران اين تيم را به اشتباه انداخته بود و عده‌اي از آنها ساعتي پس از رسيدن پرسپوليسي‌ها، خود را به هتل شهريار رسانده و از اين بابت گله‌مند بودند.

* مدير كل تربيت بدني استان آذربايجان شرقي با حضور در هتل شهريار، ضمن استقبال از پرسپوليسي‌ها دقايقي را با حبيب كاشاني و علي دايي گذراند و با آنها گفت و گو كرد.

* جلسه روابط عمومي باشگاه پرسپوليس ساعت 21 در سالن همايش‌هاي هتل شهريار برگزار شد و بازيكنان در آن شاهد كليپي از زيارت مرقد حضرت عبدالعظيم (ع) بودند. در اين جلسه همچنين حبيب كاشاني دقايقي براي بازيكنان و كادر فني صحبت كرد.

حبيب كاشاني در جلسه‌اي كه با بازيكنان و كادر فني داشت، اعلام كرد؛ در صورت صلاح ديد علي دايي پاداش برد در برابر تراكتورسازي نسبت به پاداش‌هاي معمول پرسپوليسي‌ها افزايش خواهد يافت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)