پرسپوليس 7 سال بدون برد در اهواز
مرجع خبری پرسپولیس : بر خلاف سالهاي آخر دهه هفتاد که پرسپوليس به راحتي در اهواز تيم فولاد را شکست مي داد، در هفت سال اخير اين تيم موفق به شکست هيچ تيمي در اهواز نشده است.
آخرين پيروزي پرسپوليس در اهواز در هفته آخر ليگ دوم رقم خورد که اين تيم دو بر صفر فولاد را برد. پس از آن بازي پرسپوليس طي چهار بازي با فولاد در اهواز يک تساوي و سه باخت به دست آورده است.
همچنين طي اين سالها پرسپوليس موفق به شکست استقلال اهواز نيز نشده و در پنج بازي با اين تيم در اهواز سه باخت و دو تساوي کسب کرده است. بدين ترتيب پرسپوليس طي 9 بازي گذشته خود در اهواز سه تساوي و 6 باخت به دست آورده و بايد ديد سرانجام اين طلسم پيروز نشدن در اهواز مقابل فولاد شکسته مي شود يا خير.

کرار با خانواده بازگشت
جاسم کرار بازيکن عراقي تيم تراکتور که براي تسويه حساب با الوکره به قطر رفته بود، با خانواده به تبريز بازگشت و در تمرينات تيمي شرکت کرد.
جاسم يک پسر 6 ساله و يک دختر سه ساله دارد.

منصوريان راهي آلمان مي شود
عليرضا منصوريان پس از کناره گيري از سرمربيگري تيم فوتبال پاس همدان به منظور گذراندن يک دوره مربيگري راهي کشور آلمان مي شود.
قرار است منصوريان در جريان اين دوره، چند ماهي را به همراه تيم فوتبال بروسيادورتموند به تجربه اندوزي بپردازد.

سرخها به کميته انضباطي مي روند!
اشپيتيم آرفي و ابراهيم شکوري، بازيکنان تيم پرسپوليس بايد روز يکشنبه 88/7/28 در محل کميته انضباطي حضور داشته و پاره اي توضيحات در خصوص موارد مختلف ارائه دهند.
فدراسيون درباره اينکه دو بازيکن فوق چرا به کميته انضباطي احضار شده اند، توضيحي نداده است، اما به نظر مي رسد اين دو با توجه به اينکه فصل گذشته بازيکن پيام بوده اند بايد درباره مشکلات مالي و ساير مسائل با اين باشگاه در کميته انضباطي حضور يابند.

بوناچيچ در مس؟
مدير برنامه سرمربي سابق تيم فولاد خوزستان گفت: خبر حضور لوکا بوناچيچ در مس کرمان گمانه زني است.شهراد ناظمي در مورد شايعه سرمربيگري لوکا بوناچيچ در مس کرمان عنوان کرد: هيچ چيز معلوم نيست. مس کرمان پيش از فولاد خوزستان خواستار جذب لوکا بوناچيچ بود؛ همان زماني که حضور پرويز مظلومي در مس کرمان قطعي نشده بود.وي ادامه داد: شايد انتشار اين حرفها به دليل همان بحثهاي قبلي بوده و در حال حاضر حضور بوناچيچ در مس کرمان گمانه زني است و پرويز مظلومي سرمربي مس کرمان است و قرار هم نيست برکنار شود، اما در فوتبال هيچ چيز قابل پيش بيني نيست.گفتني است، تيم مس کرمان با 12 امتياز در مکان يازدهم جدول ليگ برتر قرار دارد.مس کرمان يکي از 4 نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا است.

بادامکي: صحبت هايم را تکذيب نمي کنم
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ کدام از صحبت هايم درباره خط خوردن از ليست 18 نفره پرسپوليس در بازي با استقلال را تکذيب نمي کنم.حسين بادامکي اظهار کرد: مصاحبه اي از من وجود ندارد که گفته باشم زلاتکو کرانچار سرمربي تيم اعلام کرده از سازمان تربيت بدني به او گفته اند که من را از ترکيب خط بزند.وي در پاسخ به اين سوال که پس دليل عدم حضورش در ليست پرسپوليس چه بود، تنها گفت: الله اعلم.بادامکي در پاسخ به اين سوال که محمود خوردبين سرپرست پرسپوليس در مصاحبه تلويزيوني دليل اين مساله را به نقل از وي بيان مي کند، خاطرنشان کرد: من آن روز خوردبين را نديدم. ضمنا کرانچار فقط به من گفت که در ليست تيم حضور ندارم.

کلاه کج: مي خواهم بهترين بازيکن پرسپوليس باشم
هافبک پرسپوليس گفت: قصد دارم با ارائه بازيهاي خوب بهترين بازيکن تيم باشم.
عادل کلاه کج درباره ديدار برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد با تيمي که من در آن توپ مي زدم خيلي تفاوت کرده است و بعيد مي دانم بازيکنان سابق فولاد را بتوان با بازيکنان حال حاضر مقايسه کرد.

يازدهمين ديدار آقا مجيد و پرسپوليس
مجيد جلالي سرمربي تيم فولاد خوزستان براي يازدهمين بار در طول دوران مربيگري خود مقابل پرسپوليس قرار مي گيرد.
جلالي که اولين بار در سال 75 با پيام مشهد به مصاف پرسپوليس رفت، در 10 بازي گذشته عملکرد خوبي مقابل سرخپوشان پايتخت داشته و چهار برد، دو تساوي و چهار باخت در کارنامه اش ديده مي شود. جلالي با تيمهاي پيام، پاس، شهيد قندي، استقلال اهواز و فولاد مقابل پرسپوليس قرار گرفته و با تيمهاي اهوازي در اهواز موفق به شکست پرسپوليس شده است.
جلالي در فصل 86 با استقلال اهواز 4 – 1 پرسپوليس را برد و فصل پيش نيز 3 – 2 با فولاد پيروزي مقابل پرسپوليس را تجربه کرد. اما فولاد در اين فصل شرايط خوبي ندارد و هنوز موفق به کسب پيروزي نشده است.
کرانچار: به نامها توجهي نمي کنيم
سرمربي پرسپوليس گفت: در انتخاب بازيکنان براي فهرست تيم به نامها توجهي نکرده و تنها آمادگي فني و روحي بازيکنان را براي حضور در ترکيب اصلي ملاک قرار مي دهم.
زلاتکو کرانچار پيرامون بازي مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: از تيم فولاد اطلاعات کامل را به دست آورده ام و مي دانم آ نها با توجه به شرايطي که در جدول ليگ برتر دارند، با انگيزه بسيار بالا مقابل پرسپوليس ظاهر مي شوند. از طرفي پرسپوليس بايد با موفقيت در بازيهاي آينده خودش را به صدر جدول نزديک کند. از اين رو ما هيچ کدام از صحبتهايي که درباره جو ورزشگاه تختي اهواز زده مي شود، توجهي نکرده و تنها به دنبال کسب سه امتياز از تيم فولاد هستيم.
وي در پايان درباره شرايط حسين بادامکي خاطرنشان کرد: او فعلاً آماده نيست و در ترکيب اصلي حضور ندارد.
ابراهيم زاده: نمي خواهند ذوب آهن بي حاشيه بماند
سرمربي ذوب آهن گفت: عده اي دوست ندارند ذوب آهن بدون حاشيه کار کند. آنها مي خواهند مرا عصباني کنند و من بايد تحمل خود را زيادتر کنم تا دوستان از ما نرنجند.
منصور ابراهيم زاده در باره بازي با شاهين نيز اظهار کرد: متأسفانه در بازي هفته يازدهم، نمي توانيم از فرشيد طالبي و قاسم حدادي فر استفاده کنيم، اما ساير شرايط تيم خوب است. شاهين تيم خوبي است که با استفاده از امتياز ميزباني و حضور تماشاگران، پر انرژي ظاهر مي شود.

قلعه نويي: برخي از داخل کشور نگذاشتند بهترين مربي آسيا شوم
سرمربي سپاهان اصفهان گفت: همچون هادي عقيلي معتقدم نفوذ کشورها در مديريت AFC مي تواند در انتخاب برترينها تأثيرگذار باشد.
امير قلعه نويي درباره قرار گرفتن نام هادي عقيلي در فهرست 15 نفره نامزدهاي انتخاب برترين بازيکن سال آسيا گفت: اين افتخاري براي فوتبال ايران است که نام عقيلي در اين فهرست قرار گرفته است. در حالي که در سالهاي گذشته بازيکناني چون مهدوي کيا و عزيزي از ايران به اين عنوان رسيده اند. من هم با بخشي از حرفهاي هادي عقيلي که گفته AFC براساس روابط بهترينها را انتخاب مي کند، موافقم. اين حرفي که عقيلي زده، سر من آمد و کساني که براي من شناخته شده اند، از داخل اعمال نفوذ کردند و نگذاشتند که من به حقم برسم و به عنوان بهترين مربي سال آسيا انتخاب شوم.قلعه نويي درباره بازي سپاهان برابر تراکتورسازي نيز گفت: بازي هفته قبل تراکتورسازي را ديدم. خداوکيلي آنها مانند ما جزو تيمهاي بدشانس هفته پيش بودند. آنها فوتبالي تاکتيکي ارائه مي دهند و قطعاً ما بازي سختي برابر اين تيم خواهيم داشت.

عضو هيأت مديره ابومسلم: حاضرم به تنهايي باشگاه را بخرم
عضو هيأت مديره باشگاه ابومسلم گفت: حاضرم به تنهايي تمامي سهام باشگاه را خريده و آن را اداره کنم.
موسي مجدالاسلام در گفتگو با ايسنا، افزود: اگر ديگر سهامداران حاضر به پذيرش اين پيشنهاد شوند و باشگاه در اختيارم قرار گيرد، يک مديرعامل با تجربه ورزشي و فوتبالي انتخاب خواهم کرد و خودم هم به دنبال درآمدزايي براي باشگاه خواهم بود.
وي در خصوص طرح استانداري خراسان رضوي و کميته پنج نفره براي در اختيار گرفتن باشگاه ابومسلم خاطرنشان کرد: اين طرح امتحانش را در سال گذشته پس داد و ديديم که تيم پيام با اينکه در اختيار کميته پنج نفره بود، به ليگ دسته اول سقوط کرد و هم اکنون هم با وجود بدهيهاي زياد هنوز تعليق است و در ليگ دسته اول هم نمي تواند بازي کند.
مجدالاسلام تأکيد کرد: دو پيشنهاد براي باشگاه ابومسلم ارائه کرده ام، شامل اينکه يا باشگاه را کاملاً به من واگذار کنند و من حاضرم کل سهام آن را بخرم و يا اينکه با پرداخت ضرر و زياني که در باشگاه داده ام سهامم را بخرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)