پروين: پدرم مرا ممنوع‌المصاحبه كرده است
مرجع خبری پرسپولیس :
به نظر مي‌رسد تهديدهاي كاشاني در مورد مصاحبه نكردن بازيكنان نيمكت‌نشين و معترض اين تيم موثر واقع شده و هيچ يك از معترضان سابق حاضر به مصاحبه در اين مورد نيستند.

محمد پروين از جمله معترضاني است كه اعلام كرده بود بعد از بازي تيمش مقابل ملوان حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت اما پس از صحبتي كه كاشاني با اين بازيكن داشت ترجيح داده كه سكوت كند و حرف‌هايش را براي زماني ديگر نگه دارد.پروين در اين مورد كه آيا ممنوع‌المصاحبه شده بگفت: «باشگاه صحبتي با من در اين مورد نداشته و من فعلا نمي‌خواهم صحبتي داشته باشم  چون به نوعي پدرم من را ممنوع‌المصاحبه كرده و از من خواسته صحبتي را انجام ندهم كه براي خودم و پرسپوليس دردسرساز شود.

در صحبتي كه با مسئولان داشتم قرار است همه چيز درست شود و فكر نمي‌كنم مشكلي وجود داشته باشد.» جالب است علي پروين كه پسرش را ممنوع‌المصاحبه كرده خودش هم چندان دل خوشي از شرايط پرسپوليس ندارد و اينطور كه شنيده مي‌شود در يك جلسه خصوصي اظهار داشته كه خودش را به اين تيم نياوردند و پسرش را هم بيرون كردند. محمد پروين در مورد حضورش در ليست فروش باشگاه پرسپوليس هم حاضر به صحبت نيست: «من در مورد اين قضيه اطلاعي ندارم و نمي‌دانم كه درست است يا نه.»
چرا پای مرغ‌ها را به دعوای خود باز می‌کنید!
پس از این که باشگاه استقلال در بیانیه دوم خود علیه امیر قلعه نویی اعلام کرد بازیکنان استقلال برای عقد قرارداد با باشگاه استقلال به یکی از مرغداری ها کشور می‌رفتند ، بحث حضور بازیکنان استقلال در یکی از مرغداری‌ها ایران به یکی از سوژه‌های داغ فوتبال ایران تبدیل شد و همین موضوع باعث شد برخی ظنزپردازان و کاریکاتوریست‌ها با دستمایه قراردادن این اظهارنظر در این خصوص هنرنمایی کنند. ه

رچند این مساله برای مخاطبان رسانه‌های ورزشی جالب توجه بود اما برجسته شدن این خبر برای اهالی صنعت مرغداری زیاد خوشایند نبود چرا که مسوولان سرشناس این صنعت با انتقاد از مسوولان باشگاه استقلال مدعی شدند با آبرو و حرفه مرغداری شوخی بدی شده و باید مسوولان برای برطرف کردن این مساله از صنف مرغداران عذرخواهی کنند.

عضو هیات مدیره سندیکای جوجه‌های یک روزه با انتقاد شدید از بیانیه باشگاه استقلال مدعی شد مسوولان این باشگاه حرفه‌مرغداری را به تمسخر گرفتند و باعث شدند این روزها همه با دید دیگری به حرفه‌آنها نگاه کنند.

حجت اسدی در این خصوص به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: شخصا فکر می‌کنم باشگاه استقلال با مطرح کردن چنین بحثی خواسته خودش را توجیه کند. کاش مسوولان این باشگاه می‌دانستند صنعت مرغداری در کشور چه جایگاهی دارد.متاسفانه استقلالی‌ها با تحقیر در مورد صنعت مرغداران صحبت کردند و اصلا توجه نمی‌کنند این صنعت چه جایگاهی در بین مردم دارد.

وی در پایان با اشاره به اعتراض فعالان این صنعت نسبت به موضع باشگاه استقلال از مسوولان باشگاه استقلال خواست هر چه زودتر از اهالی شاغل در حرفه مرغداری عذرخواهی کنند و در درگیری‌های لفظی خود از مرغداران و مرغ‌داری مایه نگذارند. به نظر می‌رسد آتش اختلاف موجود بین مسوولان باشگاه استقلال و امیر قلعه نویی روز به روز بالا می‌گیرد و در این بین پای افراد غیره هم باز می‌شود همانگونه‌که امروز پای مرغداران و مرغ‌ها به این پرونده باز شده بعید نیست فردا طرفین درگیر در این ماجرا برای اثبات حقانیت خود پای اصناف دیگر مثل قصاب‌ها، خواربار فروشان و … را نیز به این موضوع باز کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)