مرجع خبری پرسپولیس :دیدار تیم های پرسپولیس و پاس همدان با تساوی دو تیم در ورزشگاه آزادی به پایان رسید که حواشی را به همراه داشت.

 

* علي دايي سرمربي تيم پرسپوليس دقايقي پس از آغاز بازي از رختكن اين تيم بيرون آمد و ديرتر از ساير نفرات روي نيمكت نشست.

 

* دايي پيش از حضور روي نيمكت پرسپوليس به سمت علي اصغر مديرروستا سرمربي تيم پاس همدان رفت و با وي خوش و بش كرد. روزبه شاه علي دوست بازيكن سابق تيم سايپا كه در زمان سرمربيگري علي دايي در اين تيم حضور داشت پيش از آغاز بازي با دسته گل به استقبال مربي سابق خود رفت.

 

* لباس فيروزه‌اي پاسي‌ها در هنگام گرم كردن سوژه هواداران پرسپوليس شد تا عليه همداني‌ها شعار سر دهند.

بازيكنان پاس همدان قبل از آغاز بازي و هنگام گرم كردن با لباس آبي فيروزه‌اي به محوطه زمين آمدند كه لباس آبي آنها موجب تحريك هواداران پرسپوليس و شعار دادن آنها عليه پاسي‌ها شد.

 

 

*بنر بزرگي با عكس كريم باقري در ميان تماشاگران قرار داشت .


*پارچه بزرگي به شكل پيراهن پرسپوليس با شماره 13 شيث رضايي در ميان تماشاگران پهن شده بود .

 

*هواداران پاس علي اصغر مدير روستا، سرمربي تيمشان را با شعار علي اصغر كاپلو تشويق مي‌كنند. پرسپوليسي‌ها نيز با شعار مازيار قايقران، هافبك تيمشان را تشويق كردند.


*پاس همدان به جاي استفاده از لباس سبز، در اين ديدار با لباس فسفري مقابل پرسپوليس به ميدان آمد و موجب حيرت تماشاگران شد.

 

*حبیب کاشانی در هنگام گرم کردن بازیکنان در کنار زمین و پشت نرده‌ها دقایق طولانی را با دکتر زرینه پزشک تیم به گفت و گو پرداخت.

 

همچنین سامان زمانی هافبک جوان تیم پرسپولیس با لباس شخصی در کنار زمین به با سرپرست باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.

 

* علي رضا محمد، محمد نوري، اميرحسين فشنگچي و شيث رضايي نيز از بازيكناني بودند كه پيش از شروع بازي به سمت علي اصغر مديرروستا رفتند و از وي براي حضور در ميدان مسابقه رخصت گرفتند.

 

* فرهاد خیرخواه بازیکن سابق تیم پرسپولیس در تونل ورزشگاه با همبازی‌های پیشین خود رو به رو شد. در این میان بازیار گپ و شوخی بسیار گرم بود.

 

* شماري از تماشاگران پرسپوليس در دقيقه 27 مسابقه با سر دادن شعار ” دايي دايي حمايتت مي كنيم ” در خصوص پرونده شكايت وي از فدراسيون در مورد دستمزد سرمربيگري او در تيم ملي از سرمربي تيمشان حمايت كردند.

 

* در لحظات پاياني نيمه اول و زماني كه رسول رهبرفام داور چهارم مسابقه قصد اعلام زمان‌هاي تلف شده را داشت به اشتباه عددهاي ‪ ۶‬و ‪ ۲‬ را روي تابلو نمايش داد.

در حالي كه وي براي تصحيح عددهاي تابلو به سمت جايگاه خود بازمي گشت بلندگوي ورزشگاه زمان‌هاي تلف شده نيمه اول را دو دقيقه اعلام كرد.

* محمد نوري پس از به ثمر رساندن گل كريم باقري را در آغوش گرفت.

 

* سرمربي پاس همدان در نيمه دوم بارها به مهاجمان تيمش به دليل از دست دادن موقعيت‌هاي گل مقابل دروازه پرسپوليس اعتراض كرد. علي اصغر مديرروستا در نيمه دوم به شدت از موقعيت‌هايي كه توسط بازيكنان پاس به هدر رفت شاكي بود و بارها به اين خاطر به مهاجمان تيمش اعتراض كرد.

وي در نيمه دوم هر 2 مهاجم ثابت تيمش يعني اولماتوف و خيرخواه را تعويض كرد. سرمربي پاس همچنين فري‌گاريا را در دقيقه 56 به زمين مسابقه آورد، اما در دقيقه 80 دوباره وي را تعويض كرد.

*اسكوربورد ورزشگاه بر خلاف انتظار، ديدار كشتي مراد محمدي مقابل حريفش از سري مسابقات كشتي قهرماني جهان كه منجر به كسب مدال برنز توسط محمدي شد را پخش نكرد. البته مسابقه مراد محمدي با كمي تأخير از شبكه سوم پخش شد.

*گمالوويچ، مربي پاس همدان و دستيار اول مديرروستا در پاس همدان به دليل نداشتن كارت از جايگاه ويژه بازي را تماشا كرد و در بين 2 نيمه راهي رختكن شد. اين در حالي بود كه اسماعيل اردلان، محسن گروسي و محسن عاشوري، ساير دستياران مديرروستا از روي نيمكت پاس همدان اين تيم را هدايت كردند.

*قبل از آغاز نيمه دوم در حالي كه بازيكنان پاس و داوران ديدار براي شروع بازي آماده بودند، بازيكنان پرسپوليس با 5 دقيقه تأخير در ميدان حاضر شدند.

*علي دايي 3 دقيقه پس از آغاز نيمه دوم به زمين بازي آمده و روي نيمكت پرسپوليس مستقر شد.

* كريم ملاحي و حبيب كاشاني مديران عامل دو باشگاه پاس همدان و پرسپوليس تهران و گمالوويچ در جايگاه ويژه حضور داشتند.

* حدود ‪ 200‬هوادار پاس همدان در گوشه‌اي از ورزشگاه حضور داشتند و به تشويق اين تيم پرداختند. آنها با طبل و دهل پاسي‌ها را تشويق مي‌كنند.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)