تشویق علی دایی و اعتراض به فدراسیون فوتبال/ دعوت به تماشای ماهواره!


مرجع خبری پرسپولیس : مسابقه تیم های داماش و پرسپولیس که در پایان 120 دقیقه با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید حواشی به همراه داشت:


* حدود 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه عضدی رشت حاضر شده بودند که نزدیک دو سوم آنان را تماشاگران میزبان تشکیل می دادند .


* برخلاف اعلام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی در ورزشگاه سردار جنگل رشت ، با اصرار مسئولان داماش این بازی در زمین چمن مصنوعی عضدی برگزار شد تا تماشاگران این تیم بتوانند به راحتی به ورزشگاه بیایند.

 

* تماشاگران داماش گيلان در ابتداي مسابقه علي دايي سرمربي پرسپوليس را تشويق کردند اما پس از اعتراضات وی به نحوه قضاوت داور مسابقه ، او را مورد بی مهری خود قرار دادند.

 

 

 

*روح‌الله قهرماني استاندار مسابقه يکي از تماشاگران ويژه اين ديدار است. بهمن صالح‌نيا مدير فني تيم ملوان انزلي نيز در جايگاه ويژه حضور داشت.

 

*در ابتداي مسابقه کادر فني داماش با دسته گل به سمت نيمکت پرسپوليس رفت و به کادر فني اين تيم خوشامد گفت.

 

*داور در پايان نيمه اول دو دقيقه وقت اضافه اعلام کرد در حالي که داور چهارم اين وقت را به اشتباه هفت دقيقه روي تابلو نشان داد که سريع آن را اصلاح کرد.

 

*علي دايي در دقيقه 24 مسابقه تياگو فراگو بازيکن برزيلي تيمش را همراه سعید حلافی براي گرم کردن بلند کرد.

 

* باقری در این مسابقه هم نود دقیقه نیمکت نشین بود .

 

* در دقایقی از نیمه دوم مسابقه تماشاگران حامی پرسپولیس ضمن حمایت از علی دایی علیه مسئولان فدراسیون فوتبال شعارهایی را سر دادند.

 

*برخي از ساکنان خانه‌هاي اطراف از روي بام خانه‌ها مسابقه را نظاره مي‌کردند.

 

*در برخي از صحنه‌ها که علي دايي به نحوه قضاوت تورج حق‌وردي اعتراض داشت اعتراض خود را با لبخند و گاهي با فرياد نشان مي‌داد.

 

* پخش مستقیم این بازی با مسابقه والیبال ایران و قطر همراه شد و بنابراین از 120 دقیقه بازی فقط 45 دقیقه پخش شد. گزارشگر بازی در اواخر نیمه اول اعلام کرد که علاقه مندان به پیگیری این بازی، از روی ماهواره آسیاست شبکه باران را تماشا کنند، این برای اولین بار بود که تلویزیون بینندگان خود را به تماشای ادامه بازی از ماهواره دعوت می کرد!

 

* در وقت های اضافه دوم و پس از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس در یک صحنه بازیکنان داماش قصد آغاز سریع مسابقه را داشتند که درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم رخ داد و داور به تیاگو از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)