مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و پرسپولیس تهران در حالی عصر امروز در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد که بلیت این دیدار به دو برابر قیمت فروخته شد  و مشکلات داوری آخرین دقایق مسابقه حواشی بسیاری را به همراه داشت.

حاشیه‌های این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* سکوهای پشت دروازه ضلع جنوبی در این بازی به پرسپولیسی‌ها اختصاص داده شده است.

* در ابتدای مسابقات صمد مرفاوی و کادر فنی مس به سمت علی دایی و نیمکت پرسپولیس رفتند و با آنها دیدار کردند. البته صمد مرفاوی سرمربی مس به سمت کریم باقری رفت و برای دقایقی با او صحبت کرد.

 

 

* در ابتدای مسابقه صمد مرفاوی به شدت از سوی تماشاگران ورزشگاه تشویق شد که در این زمان هواداران پرسپولیس هم علی دایی را تشویق کردند.

 

*در هنگام گرم كردن تيم پرسپوليس دو تماشاگر اين تيم وارد زمين چمن شدند كه ماموران انتظامي آنها را دستگير كردند.

 

*مسئولان برگزاري مسابقه به گزارشگران تلويزيوني اجازه ندادند كنار زمين حضور داشته باشند و فقط دوربين‌هاي آنها در پشت دروازه‌ها مستقر شدند و گزارشگران بعد از جر و بحث به جايگاه خبرنگاران هدايت شدند.

 

*تماشاگران كرماني بين دو نيمه پارچه نوشته‌اي را به اين شرح در ورزشگاه نصب كردند: ” هيات فوتبال ضد فوتبال. ” آنها با اين شعار عليه هيات فوتبال موضع گرفتند.

*يك خانم در جايگاه ويژه حضور داشت كه گفته مي‌شد مديربرنامه ادينهو بازيكن برزيلي مس است.

* مس كرمان در نيمه دوم با 5 دقيقه تاخير وارد زمين شد.

 

* در اکثر دقایق مسابقه پس از اتفاقاتی که نزدیک دروازه تیم مس رخ می‌داد ساکت الهامی مربی این تیم که در طول بازی در کنار خط طولی زمین قرار داشت با حرکات عجیب به عملکرد بازیکنان و در مواردی داور اعتراض می‌کرد که داور چهارم چندین بار به وی تذکر داد و در نهایت در دقایق پایانی اخراج شد.

* علی دایی در جریان این بازی بارها علیرضا محمد و محمد نوری را به سمت خودش فرا خواند و نکات فنی را به آنها گوشزد کرد.

* پس از خطای مشکوک که در دقیقه  33 توسط علیرضا قدیری دروازه بان مس کرمان روی هادی نوروزی انجام شد  بازیکنان پرسپولیس به این موضوع اعتراض کردند اما علی دایی واکنشی به این اتفاق نشان نداد. وی حتی پس از اخراج نورمحمدی مدافع تیمش در دقیقه هشتم نیمه دوم مسابقه بازیکنان و کادر فنی این تیم را به آرامش دعوت کرد که این اتفاقات بسیار جالب توجه بود. خود دایی هم در طول بازی آرام بود.

* نجار استاندار کرمان با لباس تیم مس در ورزشگاه حاضر و با نشستن در بین تماشاگران این دیدار را از نزدیک تماشا کرد. وی در بین دو نیمه با حضور در کنار زمین هدایایی را به مسئولان برگزارکننده مسابقه، عوامل نیروی انتظامی و مسئولان دیگر اهدا کرد.

* در بین دو نیمه نماز جماعت در نمازخانه ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد که در این مراسم حبیب کاشانی و نجار استاندار کرمان برای دقایقی با یکدیگر گفتگو کردند.

* در بخش‌های مختلف ورزشگاه بنرهایی با شعار خلیج همیشگی فارس نصب شده بود.

* برخی تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با اعتراض به بلیت فروشی این دیدار اعلام کردند که بلیت های دو هزار تومانی را به قیمت چهار هزار تومان خریداری کرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)