خبرگزاری پرسپولیس : در پایان نشست مطبوعاتی تاج، نمازی در تماسی به او اعلام کرد که کی‌روش خواستار برگزاری جلسه‌ای با سرپرست سازمان لیگ برتر است.

نشست مطبوعاتی مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ برتر در حضور خبرنگاران تصویری و نوشتاری برگزار شد که با حاشیه‌هایی روبرو بود که در زیر می‌خوانید:

* در این نشست علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، هادی آیت‌اللهی نایب رئیس به همراه مهدی تاج حضور داشتند.

* کفاشیان پس از صحبت‌های کوتاه نشست را ترک کرد و در واکنش به درخواست خبرنگاران برای پاسخ‌دهی به سؤالات آنان گفت: هم‌اکنون نشست خبری آقای تاج است و من در آینده نشستی برگزار خواهم کرد.

* نشست مطبوعاتی در حالی که قرار بود ساعت 11 آغاز شود، اما با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد که با اعتراض خبرنگاران همراه بود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به این اعتراض عنوان کرد: همین‌که آقای تاج پس از اولین روز حضور خود در فدراسیون نشست مطبوعاتی برگزار می‌کند، جای تقدیر و تشکر دارد.

تاج به علت این تاخیر از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

* در کنار مهدی تاج؛ حجت‌الله‌ بهمنی مدیر روابط عمومی سابق سازمان لیگ به همراه محمدرضا تهرانی مدیر روابط عمومی جدید سازمان لیگ، حضور داشتند.

* در اواسط صحبت‌های مهدی تاج، علی کاظمی دبیر سازمان لیگ وارد نشست شد که تاج در واکنش به حضور او، گفت: علی آقا تجربه 100 ساله دارد و می‌تواند به سازمان لیگ بسیار کمک کند.

* میکروفونی که مربوط به اتاق کنفرانس بود، در ابتدای جلسه خاموش بود و پس از چند دقیقه روشن شد.

* تاج در پایان نشست اعلام کرد که نمازی مربی تیم ملی فوتبال با او تماس گرفته و عنوان کرده که کی‌روش خواستار تشکیل جلسه با او است، هنوز این زمان مشخص نیست و باید در آینده برای برنامه‌ریزی جلسه‌ای با او بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)