خبرگزاری پرسپولیس : اولین گردهمایی نمایندگی رسمی باشگاه پرسپولیس در استان‌ها با حضور نماینده باشگاه رئال مادرید برگزار شد.

اولین گردهمایی نمایندگی رسمی باشگاه‌های پرسپولیس در استان‌ها با حضور محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، معاونین باشگاه سالار کیا، مدیر حقوقی و نماینده 31 استان سراسر ایران در باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

* رویانیان در بدو ورودش به این مراسم از خبرنگاران بابت اینکه جا برای نشستن نبود عذرخواهی کرد.

* مدیرعامل سرخپوشان پس از حضور در جلسه ابتدا با خبرنگاران به خوش و بش پرداخت و سپس با مسئولان نمایندگی خود نیز برخورد گرمی داشت. او در بین حرف‌هایش گفت که اگر به استادیوم آزادی هم بروم عادت دارم با همه دست بدهم.

* در بین این جلسه سحرخیز نماینده باشگاه رئال مادرید حضور پیدا کرد. وی قرار است در جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس شرایط ایجاد مدرسه فوتبال رئال در ایران و حضور برخی بازیکنان نوجوان ایرانی در مادرید را مهیا کند.

* در حاشیه این مراسم اعلام شد که تا به امروز 35 دفتر نمایندگی باشگاه پرسپولیس در ایران و همچنین 5 کشور خارجی افتتاح شده است. کشورهایی که در آن نمایندگی تشکیل شده مالزی،‌آلمان، کانادا،‌فرانسه، هستند و قرار است دفاتر پرسپولیس در هلند و ایتالیا نیز راه اندازی شود.

همچنین مسئولان باشگاه 4 هدف خود را در حاشیه برنامه امروز اعلام کردند: 1- انتخاب فروشگاه‌ها با نام پرسپولیس در سراسر ایران 2- گسترش باشگاه پرسپولیس در کشورهای خارجی و ابتدا در 10 کشور 3- ساماندهی یک میلیون هوادار با پرسپولیس کارت 4- نوشتن توافقنامه با سه تیم سرخ سراسر جهان

همچنین در حاشیه دیدار امروز رویانیان از تابلویی که قرار است در استان‌های مختلف به نام پرسپولیس پرده‌برداری کند رونمایی شد که مدیر عامل پرسپولیس با انتقاد شدید از مسئولان باشگاه که این تابلو را طراحی کرده بودند، گفت: واقعا سلیقه ندارید و من برای شما متاسفم. نه رنگ خوبی انتخاب کردید و نه می‌دانستید که باید چه کار کنید.

حدود 30 خبرنگار تصویری، نوشتاری در نشست امروز رویانیان حضور داشتند البته مدیر عامل قرمزپوشان در ابتدای نشست اعلام کرد که از همه آنها بابت اینکه امروز و همزمان با بازی استقلال و مس نشست برگزار کرده، عذرخواهی می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)