مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان محلی شهرستان آبادان در تلاش هستند تا بازی حساس صنعت نفت و پرسپولیس را در اماکن عمومی به نمایش بگذارند.


صنعت نفت در شرایطی از پرسپولیس تهران پذیرایی می کند که با توجه به حکم کمیته انضباطی از حضور تماشاگران آبادانی محروم است. مسئولان محلی آبادان به همین دلیل در تلاش هستند تا این ممنوعیت حضور تماشاگر را بنوعی دیگر جبران کنند.

در همین راستا و بعد از پیگیری انجمن هواداران صنعت نفت، مسئولان صدا و سیمای مرکز آبادان در تلاشند تا با همکاری شهرداری، فرمانداری و فرماندهی منطقه انتظامی آبادان، بازی حساس یک شنبه شب را در تلویزیون های عمومی شهر به نمایش بگذارند.تا کنون در لیگ برتر سابقه نداشته که یک بازی در تلویزیون های عمومی شهرها به نمایش گذاشته شود و ابادانی ها می توانند ضمن پیشگام شدن در این زمینه از سرازیر شدن تماشاگران متعصب تیم صنعت نفت به سوی ورزشگاه تختی جلوگیری کنند.


البته احتمال ازدحام بیش از حد در اماکن محل نمایش عمومی مسابقه است که مسئولان آبادانی را با تردید مواجه کرده و قرار است در جلسه ویژه ای که روز یک شنبه برگزار می شود، تصمیم نهایی در این رابطه اتخاذ گردد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)