پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و دوم را از دست داد.

پرسپولیس و نفت تهران در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. در نیمه اول در یک صحنه بازیکن نفت خطای واضحی روی خلعتبری انجام داد که فغانی دستور به ادامه بازی داد و با اعتراض خلعتبری به وی کارت داد.

محمد رضا خلعتبری با اخطاری که در این دیدار دریافت کرد دیدار هفته بعد پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان را از دست داد.

 

یحیی گل‌محمدی زمانی که وارد ورزشگاه آزادی شد، به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت. هواداران این تیم مانند فصل پیش با شعار «یحیی امپراتور» از گل‌محمدی استقبال کردند.

* برخلاف بازی‌های گذشته ترافیک تقریبا سنگینی خارج از ورزشگاه آزادی و در پارکینگ‌های ورزشگاه دیده می‌شود و خیلی از هواداران پرسپولیس بیرون از ورزشگاه حضور داشتند.

* پیش از آغاز بازی به غیر از خلعتبری و مسلمان بقیه بازیکنان پرسپولیس به سمت نیمکت نفت و یحیی گل‌محمدی رفتند و با سرمربی سابق سرخپوشان خوش و بش کردند. همچنین علی دایی به همراه اعضای کادر فنی پرسپولیس به سمت نیمکت نفت رفتند و در طرف مقابل احمد آل نعمه، کمال کامیابی‌نیا به همراه یک بازیکن دیگر نفت به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند.

* افشین پیروانی، مارکار آقاجانیان، پنجعلی و محرمی تماشاگران ویژه این دیدار هستند.

* هواداران پرسپولیس در شعارهایی خواهان جبران شکست یک بر صفر  این تیم برابر نفت تهران در دیدار رفت شدند.

 

هنگامی که دروازه‌بان‌های پرسپولیس برای گرم کردن خود وارد زمین شدند، اتفاق جالبی افتاد. حضور 2 دروازه‌بان در روی نیمکت ذخیره‌های پرسپولیس به علت کمبود بازیکن از نکات جالب بود و همین مسئله باعث شد که 3 دروازه‌بان برای گرم کردن وارد زمین شوند.

* میثم حسینی مدافع پرسپولیس و فصل پیش نفت تهران به محض ورود به زمین با بازیکنان نفت به خوش و بش پرداخت.

* تماشاگان پرسپولیس که در ورزشگاه حضور داشتند فرزاد حاتمی مهاجم این تیم را تشویق کردند و علیه استقلال شعار دادند. هواداران پرسپولیس همچنین هادی نوروزی مهاجم پیشین این تیم و علیرضا فغانی داور بازی را هم مورد تشویق قرار دادند.

* یک هوادار نفت که در ورزشگاه حضور داشت با صدای بلند و انگیزه زیاد تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم را مورد تشویق قرار داد.

* هواداران پرسپولیس چندین مرتبه نیلسون دروازه‌بان برزیلی این تیم را تشویق کردند.

* با توجه به اینکه بلیت قسمت روبه‌روی جایگاه ورزشگاه آزادی ارزان شده تماشاگران مانند گذشته در این قسمت مستقر شدند. پیش از این و در چند بازی گذشته بلیت این قسمت از ورزشگاه بصورت الکترونیکی به فروش می‌رسید.

 

هنگامی که بازیکنان پرسپولیس چه توپ از دست می‌دادند و چه توپ را در اختیار داشتند هواداران علی دایی را مورد تشویق قرار می‌کنند.

* تنها 3 هوادار نفت با پیراهن این تیم سمت جایگاه استقلال در ورزشگاه حضور دارند.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت به علت اینکه رنگ لباسش سبز بود و همرنگ چمن با دستور داوران کاوری سفید بر تن کرد.

* علیرضا فغانی هنگامی که به محمدرضا خلعتبری کارت زرد نشان داد هواداران مهاجم پرسپولیس را با لقب رونالدینیو تشویق کردند.

* سیدجلال حسینی در صحنه‌ای به حمید ‌علی‌عسگر معترض بود و معتقد بود به خوبی دفاع را پوشش نمی‌دهد.

* علی دایی در چند صحنه به محمدرضا خلعتبری تذکر داد که بلافاصله پس از اینکه به زمین می‌افتد بلند شود. به گونه‌ای علی دایی صحبت‌های فغانی را تائید می‌کرد.

* در صحنه‌ای نیلسون با سیدجلال حسینی به رضا حقیقی معترض بودند که چرا در محوطه 18 قدم دریبل می‌کند. رضا حقیقی در واکنش به اعتراض نیلسون به او گفت که ساکت باشد و با انگشت دست هم این موضوع را به او گوشزد کرد.

* شماره‌های بازیکنان نفت به گونه‌ای است که گزارشگر بازی و حتی خود پرسپولیسی‌ها دچار اشتباه شدند. شماره 11 این تیم یعنی کمال کامیابی‌نیا همانند شماره 77 یعنی مجتبی شیری است. پرسپولیسی‌ها این موضوع را به جلال مرادی گوشزد کردند اما مسئولان برگزاری مسابقه معتقد بودند خودمان این موضوع را بررسی می‌کنیم.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی نفت تا دقیقه 25 روی نیمکت بازی را نظاره‌گر بود و پس از آن ایستاده کنار نیمکت بازی را تماشا می‌کرد.

این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)