پرسپولیس نیوز : اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در میان استقبال شدید هواداران پرسپولیس و مردم اردبیل وارد هتل محل اقامت خود شدند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کاروان پرسپولیس لحظاتی قبل در حالی وارد هتل سپید سرعین محل اقامت خود شدند که تجمع چشمگیری از علاقمندان را شاهد بودند. هواداران پرسپولیس امروز از شهرهای مختلف برای استقبال از سرخپوشان راهی فرودگاه و محل اقامت سرخپوشان شدند و در این میان حضور علی دایی هم بر شدت این استقبال بویژه از سوی مردم شهر اردبیل افزوده است.

مسوولان تیم پرسپولیس ضمن تقدیر از ابراز محبت هواداران از آنها خواسته‌اند با حفظ نظم به اجرای برنامه‌های تیم بویژه تمرینات کمک کنند.

بنا بر اعلام کادر فنی سرخپوشان، قرار است اولین تمرین در سرعین از ساعت 19 آغاز شود.

پرسپولیس برنامه آماده سازی خود را در حالی آغاز خواهد کرد که حضور کاروان پرسپولیس و علی دایی با استقبال گسترده ای روبرو شده است. حضور سرخپوشان و دایی شهر سرعین را تحت تاثیر خود قرار داده است. تعدادی از مردم در ورودی شهر سوار بر اسب از کاروان پرسپولیس استقبال کردند.

محل هتل نیز پر از پلاکادر و پرچم برای پرسپولیسی‌ها به ویژه علی دایی بود و بعضی از مسوولان هم با حضور در هتل به علی دایی و بازیکنانش خیر مقدم گفتند.

از اتفاقات جالب این سفر حضور مادر علی دایی در محل اردوی سرخپوشان بود. او که در فرودگاه اردبیل از فرزندش استقبال کرد، دقایقی هم در هتل و در کنار سرمربی پرسپولیس حضور داشت.

 نورمحمدی، نوروزی، علی عسگری، غریبی، عباس‌زاده، شاکری، محمدی، کفشگری و حقیقی بازیکنانی هستند که تیم را در این سفر همراهی کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)