پرسپوليس رکورد خود را نيز شکست!
مرجع خبری پرسپولیس :
پرسپوليس در اين فصل ليگ برتر با تساويهاي متوالي خود باعث نارضايتي هواداران شده و در 12 بازي ابتدايي 8 نتيجه تساوي از خود بر جاي گذاشته است. بيشترين تعداد تساوي اين تيم طي يک فصل ليگ مربوط به سال 55 مي شود که پرسپوليس در 30 بازي، 17 نتيجه مساوي به دست آورد. اما در همان سال هم اين تيم در 12 بازي اول خود فقط 6 مساوي داشت. همچنين در فصل 85 ليگ برتر نيز پرسپوليس در 12 بازي اول خود 6 نتيجه مساوي کسب کرد و اگرچه در نيم فصل دوم تيم دنيزلي بردهاي متوالي را بدست آورد، اما همان تساويهاي زياد باعث شد تا اين تيم در نهايت سوم شده و از قهرماني دور بماند. کسب 8 تساوي در 12 بازي اول ليگ رکورد جديد تيم پرسپوليس است.

رکورد عجيب استيل آذين
تا پايان هفته دوازدهم ليگ برتر، 13 تيم صاحب ضربه پنالتي شده اند و فقط 5 تيم از ضربات پنالتي بي بهره بوده اند. استقلال تهران، سپاسي، پاس، ابومسلم و ذوب آهن تيمهايي هستند که در ليگ برتر هنوز صاحب ضربه پنالتي نشده اند.
در ميان تيمهاي ديگر نيز استيل آذين با 8 پنالتي رکوردار است که البته 6 ضربه به گل تبديل شده است. پرسپوليس با 5 پنالتي در رده دوم قرار دارد. اين تيم نيز يک ضربه را از دست داده است. ملوان با 4 ضربه پنالتي در رده سوم است و تيمهاي صبا، پيکان و شاهين نيز 3 ضربه پنالتي را به دست آورده اند. مس و سايپا تيمهاي 2 پنالتي هستند و سپاهان، تراکتورسازي، راه آهن، فولاد و استقلال اهواز نيز تا اينجاي فصل يک ضربه پنالتي به دست آورده اند.


جريمه نقدي براي ابومسلم

دو باشگاه سپاهان و ابومسلم به دليل تعداد زياد کارتهاي زرد جريمه مالي شدند.
ديدار دو تيم ابومسلم و شهيد سپاسي در تاريخ 88/7/10 برگزار شد که چهار بازيکن ابومسلم از داور کارت زرد دريافت کردند، بر همين اساس اين باشگاه به پرداخت دو ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.
همچنين ديدار دو تيم سپاهان و صباي قم در حالي برگزار شد که پنج بازيکن سپاهان از داور مسابقه کارت زرد دريافت کردند. بر همين اساس باشگاه فولاد مبارکه به پرداخت دو ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

پرسپوليسي ها حق ندارند عليه باشگاه مصاحبه کنند

باشگاه پرسپوليس ضمن گرفتن تعهد از تمامي بازيکنان و کادر فني، از آنها خواست به هيچ وجه عليه باشگاه مصاحبه نکنند و صحبتهاي آنان فقط بايد جنبه فني داشته باشد. حبيب کاشاني در اين تذکر تأکيد کرده، در صورتي که بازيکن يا مربي خلاف اين موضوع عمل کند، بايد در کميته انضباطي باشگاه پاسخگو باشد.

احضار کمالوند و کريمي به کميته انضباطي

فراز کمالوند سرمربي تراکتورسازي تبريز جهت اداي پاره اي از توضيحات درخصوص عدم رعايت مفاد ماده 47 آيين نامه انضباطي روز دوشنبه 88/8/4 بايد در کميته انضباطي حضور داشته باشد.همچنين علي کريمي و حسين کعبي به دليل تخلف در ديدار اخير استيل آذين و تراکتورسازي که به تساوي دو بر دو انجاميد، به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال احضار شدند. اين دو بايد در جلسه يکشنبه آينده کميته انضباطي فدراسيون فوتبال حاضر شوند.

قلعه نويي: براي ورزشي که اين افراد مديرش هستند، متأسفم
امير قلعه نويي گفت: مردم هم دروغگوها را مي شناسند و هم گرگها را.
سرمربي سپاهان درباره سومين بيانيه باشگاه استقلال گفت: مردم هم دروغگوها را مي شناسند و هم گرگها را! اين غائله به اين خاطر راه افتاده که سپاهان دارد نتيجه مي گيرد و من براي ورزشي که مديرانش اين افراد هستند، متأسفم. وي درباره اينکه خسرو دانشجو گفته رفتار باشگاه استقلال و قلعه نويي زيبنده نيست، گفت: افرادي که اين روز ها بيانيه صادر مي کنند، ربطي به باشگاه استقلال ندارند. هويت باشگاه استقلال مشخص است و اين افراد تنها براي نابودي استقلال آمده اند.

ويروس در اردوي پرسپوليس
برخي از بازيکنان تيم پرسپوليس طي روز گذشته به سرماخوردگي شديد مبتلا شده و همين موضوع مشکلاتي را براي آنها ايجاد کرده است. قبل از بازي پرسپوليس با ملوان ميثم بائو به علت سرماخوردگي شديد در يکي از تمرينات تيم پرسپوليس شرکت نکرد و به ادعاي خودش با تب و لرز در بازي به ميدان رفت. ديروز محمد پروين که به سرماخوردگي شديد دچار شده است در تمرين حضور يافت اما با نظر پزشک تيم تمرين نکرد. هوارملامحمد نيز به علت سرماخوردگي تحت نظر پزشکان قرار دارد و به تمرينات سبک مي پردازد.

بازگشت رزاقي بعد از محروميت 2 ساله
جواد رزاقي پس از سپري کردن دوران محروميت طولاني مدت، به ميادين فوتبال بازمي گردد.
بازيکن اسبق ابومسلم به اتهام استفاده از کارت پايان خدمت سربازي غيرواقعي، با محروميت دو ساله مواجه شد. رزاقي که ابتداي فصل با استقلال اهواز قرارداد بسته بود، اکنون مجوز بازي دريافت کرده و مي تواند آبي هاي جنوب را در ادامه مسابقات ليگ برتر همراهي کند.

سايت 90 هک شد
ديروز تمام کساني که وارد وب سايت برنامه 90 مي شدند تا براي اين برنامه عکس و فيلم بفرستند، به جاي صفحه اصلي آن با يک پيغام جالب مواجه شدند: « HELLOOOOOOOOO »!
وب سايت پرطرفدار اين برنامه که بخصوص با اضافه شدن آيتم دوربين نود پر رونق تر از گذشته هم شده، ديروز توسط هکرها مورد هجوم قرار گرفت تا عادل فردوسي پور که گوشي اش به همين دليل مدام درحال زنگ خوردن بود، بلافاصله با بچه هاي آي تي برنامه اش تماس بگيرد و پي گير ماجرا شود. او که از اين اتفاق خنده اش گرفته بود، از پي گيري سريع آن خبرمي دهد و ابراز اميدواري مي کند که اين مشکل خيلي زود برطرف شود:« نمي دانم کدام آدم بيکاري اين کار را کرده اما ما داريم پي گيري مي کنيم تا خيلي زود مردم بتوانند از وب سايت ما استفاده کنند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)