ملامحمد آنفلوانزا نگرفته است
مرجع خبری پرسپولیس :
پزشک پرسپوليس ابراز اميدواري کرد که کريم باقري شايد بتواند در ديدار مقابل سايپا به ميدان برود. فريد زرينه مي گويد: اين بازيکن از ناحيه کشاله ران دچار مصدوميت شده و احتمال کمي دارد که به بازي پرسپوليس و سايپا برسد. البته ما تلاش مي کنيم که باقري به بازي سايپا برسد، اما وضعيت اين بازيکن فعلاً مبهم است.
زرينه در پاسخ به اين سؤال که آيا هوار ملامحمد هم در اين ديدار غايب است، تأکيد مي کند: برخلاف خبرهايي که مطرح شده است، هوار آنفلوانزا نگرفته و دچار سرماخوردگي شده است. او به احتمال فراوان مقابل سايپا بازي خواهد کرد.

مهاجراني: ليگ ما يک پديده هم ندارد

هنوز ليگ فوتبال ايران متکي به تک ستاره هايي است که از قبل در اين فوتبال مانده و دارند در تيم هايشان ايفاي نقش مي کنند و باعث هيجان بيشتر اين رشته ورزشي شده اند.
حشمت مهاجراني، مديرفني استيل آذين ضمن بيان اين مطلب، گفت: متأسفانه کيفيت ليگ فداي کميت آن شده است و به همين دليل هم مي بينيم با آنکه 12 هفته از ليگ گذشته، هنوز ليگ نتوانسته است پديده اي را به فوتبال ايران معرفي کند که اين اصلاً چيز خوبي نيست.
وي گفت: با نگاهي به نتايج هفته هاي اخير ليگ مي توان اين حقيقت را باور کرد که تيمهايي که به لحاظ دارا بودن بازيکنان با تجربه و کليدي شرايط بهتري را داشته اند، در کسب موفقيت هم بهتر عمل کرده اند.
مدير فني استيل آذين رأي 73 درصدي مردم در باره کيفيت پايين ليگ برتر به نسبت گذشته را هشداري جدي به برنامه ريزان فوتبال ايران دانست و گفت: اين هشدار را بايد جدي بگيريم و به فکر راه حل باشيم ضمن اينکه به مردم فهيم هم بايد اعتماد کنيم که بهتر از هر کارشناسي مسايل فوتبال را تجزيه و تحليل مي کنند، همان مردمي که با نظرات خود در برنامه چند هفته پيش نود باعث تغييراتي اساسي در باشگاه مردمي پرسپوليس شدند.

جدول ليگ برتر به روايت سايت باشگاه استقلال

فردوسي پور در بخشي از برنامه نود به جدول ليگ برتر که در سايت استقلال منتشر شده اشاره کرد و از آشتياني پرسيد چرا با وجود اينکه تفاضل گل سپاهان بالاتر از پيکان است اين تيم در جدول پايين تر از پيکان ايستاده است؟
مديرعامل باشگاه استقلال پاسخ روشني براي اين پرسش نداشت و جالب اينکه گفت: «جدول سايت ما تفاضل گل ندارد.» او بلافاصله به اشتباه فني خود پي برد و با انداختن توپ به زمين فردوسي پور او را از پرداختن به امور کم اهميت منع کرد.
جالب اينکه سايت باشگاه استقلال پس از صدرنشيني سپاهان قبل از بازي استقلال مقابل پاس همدان هم اين صدرنشيني را در جدول خود لحاظ نکرده بود. آشتياني در حالي از اين فعاليتها با عنوان موضوعهاي کوچک و کم اهميت نام مي برد که شخصاً سياست گذاري مطالب منتشر شده در اين سايت را برعهده دارد اما وقتي چنين گافهايي لو مي رود آن را به ذهنيت چند جوان که مسؤوليت سايت را بر عهده دارند، ارتباط مي دهد.

مديرعامل باشگاه پيام: براي ديدار با تربيت يزد آماده ايم

مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: به درخواست استاندار خراسان رضوي، باشگاه پيام به مدت يک ماه از تعليق خارج شد.
علي صلاحي در گفتگو با ايسنا، افزود: به درخواست استاندار خراسان رضوي، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال باشگاه پيام را به مدت يک ماه از حالت تعليق خارج کرد.
وي تصريح کرد: پيام مي تواند در مسابقات ليگ دسته اول فوتبال شرکت کند و در اين مدت صفايي، مالک جديد بايد با بازيکنان و ساير طلبکاران باشگاه تسويه حساب کند.
صلاحي گفت: صفايي 4 موقوفه دارد و از وضع مالي خوبي برخوردار است و فکرمي کنم فرد موفقي باشد.
وي از مشخص شدن اعضاي هيأت مديره توسط صفايي در آينده اي نزديک خبر داد و در آستانه ديدار پيام با تربيت يزد اظهارکرد: تيم در اين سه ماه اخير توسط علي حنطه به خوبي تمرين کرده و او زحمات زيادي کشيده است و باشگاه پيام از هر جهت آماده است و اميدواريم مقابل تربيت يزد يک پيروزي شيرين نصيب هواداران پيام و مردم مشهد شود.
صلاحي با بيان اينکه طي نامه اي رسمي بار ديگر به عنوان مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي انتخاب شدم، عنوان کرد: در جلسه اي که با استاندار خراسان رضوي داشتيم استعفاي خود را اعلام کرده بودم تا اينکه صفايي، مالک جديد
باشگاه، بار ديگر من را به عنوان مديرعامل انتخاب و طي نامه اي من را به هيات فوتبال خراسان رضوي معرفي کرد.

پرداخت پاداش قهرمانان ايران در فرودگاه
رئيس سازمان تربيت بدني از ايجاد فضايي ويژه در فرودگاه براي پرداخت پاداش قهرمانان ايران خبر داد.
علي سعيد لو در گفتگو با فارس، در مورد قانون سرباز – قهرمان و وعده پرداخت کمک هزينه خريد خودرو به کادر فني و بازيکنان تيم ملي نوجوانان تصريح کرد: کميته اي براي تحقيق در مورد تاخير در عملي شدن اين وعده ها تشکيل مي شود و مطمئن باشيد به تمام وعده هاي داده شده عمل خواهد شد.
وي ادامه داد: از اين به بعد با کمک آقاي سجادي، کميته اي تشکيل مي دهيم تا بدون فوت وقت پاداشها پرداخت شود. در صورت امکان در نظر داريم در فرودگاه با اختصاص فضايي خاص پاداش تيمهايي که افتخار آفريني مي کنند، پرداخت کنيم و ديگر حتي يک روز بين وعده هاي که مي دهيم وقفه نيفتد.

بازيکن برزيلي پيکان پس از 6 دقيقه بازي خانه نشين شد
آلتامير، مدافع برزيلي که در اين فصل به تيم فوتبال پيکان پيوسته بود، پس از دو حضور 3 دقيقه اي در ميدان، به دليل پارگي آشيل پا تا آخر فصل خانه نشين شد.
يکي از اعضاي کادر فني پيکان در اين زمينه گفت: زماني که از اين بازيکن تست پزشکي گرفته شده بود، سالم به نظر مي رسيد؛ اما پس از دو حضور 3 دقيقه در ميدان مصدوم شد. بعيد است او تا آخر فصل بتواند براي پيکان بازي کند.
وي در مورد مبلغ قرارداد اين بازيکن گفت: طبق قرارداد، به دليل اينکه مصدوميت پس از امضاي قرارداد بوده، بايد کل مبلغ به اين بازيکن پرداخت شود؛ مگر آنکه باشگاه و بازيکن بر سر مبلغ قرارداد توافق کنند.

پاداش نقدي به نوجوانان

رئيس سازمان تربيت بدني به ملي پوشان تيم فوتبال زير 17 ساله ها پاداش نقدي اهدا کرد.
در جلسه ملي پوشان نوجوان فوتبال ايران و رئيس سازمان تربيت بدني، شريفي رئيس کميته انضباطي، سجادي معاونت توسعه ورزش قهرماني و سراجي مديرکل حوزه رياست حضور داشتند. از نکات مهم اين جلسه غيبت علي کفاشيان بود که به خاطر شرکت در انتخابات هيأت فوتبال کردستان نتوانست در اين نشست صميمي حضور داشته باشد. در اين ديدار سعيدلو در قسمتي از سخنان خود به پخش مستقيم اين بازي ها اشاره کرد و گفت: اميدوارم هماهنگي هاي لازم انجام شده باشد و همه ما از طريق تلويزيون شاهد درخشش شما باشيم.

امروز در جام کنفدراسيون آسيا :فيناليست ها مشخص مي شوند
عصر امروز در نخستين ديدار از دور برگشت مسابقات فوتبال جام AFC تيم سوت چاينا هنگ کنگ در ورزشگاه خانگي خود به ديدار الکويت کويت مي رود. اين تيم که در ديدار دور برگشت با نتيجه 2 بر يک مغلوب نماينده کويت شده است، در ديدار برگشت فقط به کسب يک پيروزي خانگي و جبران شکست در بازي رفت مي انديشد.
تيمهاي الکرامه سوريه و بيکامکس بين دونگ ويتنام برگزار کننده دومين ديدار دور برگشت از مرحله نيمه نهايي مسابقات جام کنفدراسيون فوتبال آسيا هستند. ديدار رفت اين دو تيم در هانوي با برتري 2 بر يک نماينده ويتنام همراه بود تا اين تيم در ديدار برگشت با انديشه دفاع از اندوخته خود وارد ميدان شود.

لغو ديدار ايران و آذربايجان

ديدار دوستانه تيمهاي ملي فوتبال ساحلي ايران و جمهوري آذربايجان که قرار بود ديروز برگزار شود لغو شد.
حسيني، مسؤول روابط عمومي فدراسيون فوتبال در گفتگويي با شبکه خبر اظهار داشت: لغو اين ديدار با توافق سرپرستان دو تيم صورت گرفته و اگر قرار باشد که اين دو تيم ديدار ديگري برگزار کنند، در اسرع وقت به رسانه ها اطلاع داده خواهد شد.
تيم ملي فوتبال ساحلي کشورمان که خود را براي رقابتهاي قهرماني آسيا آماده مي کند، در دو ديدار گذشته خود مقابل جمهوري آذربايجان، با نتايج 3 – 0 و 7 – 2 به برتري رسيده بود.

ميزان پاداش و جريمه بازيکنان پرسپوليس

از سوي مسؤولان باشگاه پرسپوليس، نحوه پرداخت پاداشها و جرايم بازيکنان اعلام شد. در اين فهرست براي پيروزي و شکست پرسپوليس در بازيهاي اين تيم، پاداش و جرايمي در نظر گرفته شده است که نحوه پرداخت آن به شرح زير است:
* پيروزي خارج از خانه؛ هر بازيکن: پاداش: 600 هزار تومان
*پيروزي در خانه پاداش؛ 400 هزار تومان
* شکست در خارج از خانه؛ جريمه: 400 هزار تومان
*شکست در خانه؛ جريمه: 500 هزار تومان
همچنين در اين برنامه براي تساويها پاداش يا جريمه خاصي در نظر گرفته نشده است، اما به دليل بازي قابل قبول پرسپوليس مقابل فولاد اهواز در خانه حريف، با نظر حبيب کاشاني، پاداش 200 هزار توماني براي بازيکنان در نظر گرفته شده است.

کربکندي گزينه سرمربيگري ابومسلم

گزينه سرمربيگري ابومسلم گفت: نمي خواهم تجربه تلخ برق شيراز در ابومسلم برايم تکرار شود.
رسول کربکندي در گفتگو با فارس، در مورد حضورش در ابومسلم عنوان کرد: با مالک اين باشگاه صحبت کردم اما ديگر نمي خواهم ريسک کنم و يک کار ندانسته را انجام دهم. قرار است ابتدا ديدار ابومسلم و تراکتورسازي را از نزديک ببينم و سپس تصميم گيري کنم.
وي ادامه داد: مي خواهم بدانم موجودي بازيکن اين تيم چيست. با دست خالي نمي توان انتظارات مردم يک استان و مديريت باشگاه را برآورده کرد. اين تيم در وضعيت خطرناکي قرار دارد و من دوست ندارم تجربه تلخ برق تکرار شود. برق شيراز را در 6 هفته پاياني ليگ تحويل گرفتم و همه سقوط آن را پذيرفته بودند، اما ابومسلم وضعيتش فرق مي کند 20 هفته تا پايان مسابقات زمان باقي است.
کربکندي افزود: ابومسلم به دليل مشکلات مالي که داشته خوب بسته نشده است. اين تيم در برخي پستها بازيکن ندارد و از مهاجم و هافبک در خط دفاع استفاده مي کند.
وي تأکيد کرد: فقط به مسايل مالي فکر نمي کنم. اگر اين گونه بود مي گفتم فلان مبلغ را مي گيرم و هدايت تيم را قبول مي کنم. شرايط باشگاه برايم مهم است. سرپرست اين تيم مي گويد من سهامدار هستم و کارت بازي بازيکنان را نمي دهم. با همه اين احوال بايد ابتدا تيم را ببينيم و سپس در اين مورد تصميم گيري کنم.

پروين: کرانچار تقصير ندارد

سرمربي اسبق پرسپوليس اعتقاد دارد نبود رفاقت در بين بازيکنان مشکل اصلي اين تيم است.
علي پروين در مورد نتايج ضعيف پرسپوليس عنوان کرد: آن طور که من بازيهاي پرسپوليس را از تلويزيون مشاهده مي کنم، با اينکه 12 هفته از ليگ برتر سپري شده بازيکنان با يکديگر هماهنگ نيستند. دليلش را نمي دانم و دوست دارم به اين موضوع پي ببرم. البته مي دانم آنها جوان هستند و نياز به تجربه دارند، اما نبايد امتياز بازيها را به راحتي از دست بدهند.
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا مقصر بد نتيجه گرفتن پرسپوليس زلاتکو کرانچار است يا خير، تأکيد کرد: کرانچار مقصر نيست. او مربي بزرگي است. مربي ترکيب را مي چيند و اين بازيکنان هستند که نمي توانند در زمين عملکرد خوبي داشته باشند.

ميرزايي: از هيچ کس عذرخواهي نمي کنم
گزارش مزدک ميرزايي در بازي پرسپوليس و ملوان حاشيه هايي را به وجود آورد، اما اين گزارشگر محافظه کار حاضر نيست در اين مورد مصاحبه کند.
ميرزايي در بازي پرسپوليس و ملوان و در صحنه اي که ميثاق معمارزاده به قضاوت داور اعتراض داشت، در جمله اي جالب توجه گفت که معمارزاده حرفهاي بدي به داور زد، در حالي که دروازه بان پرسپوليس اين موضوع را تکذيب کرده و گفته که هيچ جمله ناشايستي از دهانش خارج نشده است. همين امر باعث شد معمارزاده پس از بازي اعلام کند ميرزايي بايد فيلم را دوباره بازبيني و حرف خود را تکذيب کند. از طرفي اين گزارشگر در مسابقه پرسپوليس و ملوان چند بار از احتمال دعوت شدن ميثم بائو به تيم ملي خبر داد و تأکيد کرد که اسم اين بازيکن در ليست قطعي قرار دارد، اما مزدک ميرزايي علاقه چنداني ندارد تا در اين خصوص اظهارنظر کند.وي مي گويد: بهتر است اين جنجالها خاتمه پيدا کند. ميرزايي در پاسخ به اين سؤال که آيا شما قصد داريد از معمارزاده عذرخواهي کنيد، تأکيد کرد: از هيچ کس بابت گزارش بازي پرسپوليس و ملوان عذرخواهي نمي کنم، چون اشتباهي مرتکب نشدم. وقتي اتفاقي در بازي رخ مي دهد، من به عنوان يک گزارشگر وظيفه دارم بيننده تلويزيوني را در جريان واقعيتهاي بازي قرار دهم.

 روي آنتن
شبکه سوم سيما درنظر دارد، مسابقات زير را به صورت مستقيم پخش نمايد:
امشب
رئال مادريد و ميلان – ساعت 22/15
بوردو و بايرن مونيخ- 15 دقيقه بامداد پنج شنبه

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)