پرسپولیس نیوز : آسمان شهر تاشکند امروز ابری بود، اما سرمای شدید حاکم نبود.

به گزارش سایت  باشگاه پرسپولیس، آسمان شهر تاشکند امروز ابری بود البته بیش از این نیز گفته شده بود که در این فصل آسمان تاشکند به طور میانگین ، هر سه روز یکبار ابری است. البته سرمای هوا شدید نیست و تقریبا شبیه یک روز سرد در تهران است.

 

ناظر اردنی با پرسپولیس و درفشی فر آشنا است

ناظر اردنی بازی پرسپولیس- بنیادکار با پرسپولیس آشنایی دارد وی قبل از این بازی در درفشی فر حضور پیدا کرده بود.
ناظر اردنی بازی پرسپولیس – بنیاد کار با توجه به این که قبل از این در مجموعه درفشی فر حضور پیدا کرده بود با این مجموعه و باشگاه پرسپولیس آشنایی داشت. او در غیاب مسوولان بنیادکار که در خواب بودند، از زمان ورود تیم پیگیر مسایل بود.

 

گفتگوی نژاد فلاح با خوردبین و درخشان بر سر میز نهار

محمد حسین نژاد فلاح ، محمود خوردبین و حمید درخشان بر سر میز نهار به گفتگو درباره مسایل مختلف پرداختند.

محمد حسن نژاد فلاح که سرخپوشان را در سفر به تاشکند همراهی میکند در فرصت های مختلف با اعضای تیم ، بویژه سر مربی و سرپرست به گفتگو می پردازد. بخشی از این گفتگو هم بر سر میز نهار بین آنها شکل گرفت و مسایل مختلف تیم و موارد مربوطه به فرودگاه را ارزیابی کردند.

 

سرخپوشان شاداب سر میز ناهار

بازیکنان پرسپولیس امروز در حالی برای ناهار حاضر شدند که سرحال شاداب به نظر می رسید.
با توجه به معطلی شب گذشته کاروان تیم در فرودگاه کادر فنی امروز صبح را برای خواب و استراحت آزاد اعلام کرده بود. هنگام صرف ناهار سرخپوشان شاداب به نظر می رسیدند و اثر چندانی از خستگی در آنها دیده نمی شد که امیدوار کننده بود.
 

چرا هیچکس به فرودگاه و هتل نرفت؟ چرا پرسپولیسی ها اینقدر معطل شدند

کنفرانس رسانه ای مربیان پرسپولیس و بنیاد کار با سوال مدیر روابط عمومی پرسپولیس خبرساز شد و رسانه های ازبکستان را وادار به توضیح خواستن از مسوولان باشگاه بنیاد کار به سبب کوتاهی در انجام وظایف میزبانی کرد.

کنفرانس رسانه ای مربیان دو تیم امروز در ورزشگاه بنیاد کار برگزار شد که در جریان آن بیش از 15 خبرنگار ، فیلمبردار و عکاس حضور داشتند و مسوول سایت پرسپولیس سوالاتی در این نشست خبری با توجه به خستگی بازیکنان ، بویژه به دلیل معطلی در فرودگاه و نیاز به استراحت آنها ، بازیکنی از پرسپولیس در کنفرانس خبری شرکت نکرد و ترجیح داده شد اختلالی در برنامه استراحت بازیکنان ایجاد نشود.

در جریان حضور حمید درخشان برابر خبرنگاران بود که مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس  این سوال را مطرح کرد آیا در رقابتهایی مانند لیگ قهرمانان آسیا این رفتار حرفه ای و قابل قبول است که باشگاه میزبان با وجود وظایف ذاتی خود نماینده ای را جهت پیگیری و تسهیل امور نه به فرودگاه و نه به هتل بفرستد که نتیجه آن ،سه ساعت معطلی در فرودگاه و در نتیجه به هم ریختن برنامه استراحت و خستگی بازیکنان بود آیا این برخورد جای تعجب ندارد.

پس از طرح این سوال بود که همهمه ای به خبرنگاران ازبک حاضر در جلسه در گرفت بعضی از آنها با یکدیگر مجادله داشتند و در نهایت مسوولان بنیادکار حاضر در محل مورد سوال قرار گرفتند.

در این ارتباط یکی از مسوولان بنیاد کار به جای پاسخگویی به این مساله موضوع حضور سه همراه با کاروان پرسپولیس که روادید نداشتند اشاره کرد که در مقابل خبرنگاران ازبک حاضر در جلسه عنوان کردند ، آنها سه نفر بودند و چرا سایر اعضای کاروان پرسپولیس دچار مشکل شده اند و نماینده باشگاه بنیاد کار در محل حضور نداشته است که صحبتهایی بین خود آنها مطرح شد و حمید درخشان نیز به این سوال پاسخ داد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)