سه شنبه 27 اسفند:(23:00)

به دلیل تغییر سرور اخبار دو روز گذشته مجددا ارائه می شوند.


مرجع خبري پرسپوليس: دیدار تیمهای پرسپولیس ایران و الشباب عربستان که از ساعت 21 امشب به وقت ایران آغاز شد و با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید حواشی بسیاری به همراه داشت.
به گزارش خبرنگار مرجع خبری در این دیدار کادرفنی تیم الشباب چندین و چند بار روی صحنه های مختلف به تصمیمات داور اعتراض داشتند و وینگادا و پیروانی نیز روی چند صحنه اعتراض خود را به این امر نشان دادند. روی یکی از صحنه ها بازیکن تیم الشباب لگدی را به پشت کریم باقری که روی زمین اتفاده بود وارد کرد که از چشم داور مسابقه دور ماند و این موضوع اعتراض شدید وینگادا را به همراه داشت.

در دقیقه 65 این مسابقه بازیکنان دو تیم درگیری شدیدی در میدان پیدا کردند که با وساطت یونگ میونگ چوی داور کره ای مسابقه این قائله خاتمه یافت.
در این صحنه در ابتدا علیرضا حقیقی با خروج از دروازه اعتراض شدید الحنی را به بازیکنان الشباب نشان داد چراکه بازیکنان این تیم بازی جوانمردانه را رعایت نکرده و با وجود اینکه یکی از بازیکنان پرسپولیس در زمین حریف روی زمین افتاده بود به ادامه ی حمله ی خود پرداختند که عصبانیت حقیقی را به همراه داشت. در این لحظه دروازه بان پرسپولیس به سمت یکی از بازینکان حریف رفته و با فریاد خور اعتراض شدیدش را نشان داد که پس از آن ناصر الشمرانی بازیکن شماره 25 الشباب نیز قصد داشت با سر به صورت حقیقی بکوبد که موفق نشد!
در این بین کریم باقری کاپیتان پرسپولیس و دیگر بازیکنان نیز برای جدا کردن این دو بازیکن وارد صحنه شدند که باعث دامن گرفتن درگیری شد و سرانجام با دخالت داور این ماجرا بدون اتفاق خاصی پایان یافت.
از نکات جالب این مسابقه استقبال ضعیف تماشاگران عرب از مسابقه ی تیم خود بود به طوری که شاهد بودیم اکثر سکوهای ورزشگاه ملك فهد رياض خالی از تماشاگر بود.

حسن مهدوی انتهای گزارش-اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)