مرجع خبری پرسپولیس : تورنومنت 100هزار دلاری النصر امارات در حالی با قهرمانی تیم النصر و دومی و سومی تیمهای پرسپولیس ایران و الفیصلی اردن پایان یافت که مسابقه فینال این رقابتها بین تیمهای پرسپولیس و النصر لبریز از حاشیه های مختلف بود!

به گزارش اختصاصی مرجع خبری، قضاوت یکطرفه  و مغرضانه داور مسابقه به سود تیم النصر پس از آنکه در طول مسابقه صدای هواداران ایرانی رادر آورد در پایان نیز با درگیری بازیکنان پرسپولیس و داور همراه بود.

از روز قبل از برگزاری مسابقه با تبلیغات وسیع در سطح شهر دوبی مسئولان تیم النصر سعی در کشاندن تماشاگران عرب برای حمایت از این تیم به ورزشگاه را آغاز کرده بودند که در این مساله با شکستی تمام عیار روبرو شدند اما از سوی دیگر حضور مقامات بلندپایه از این تیم و فوتبال امارات در ورزشگاه اهمیت قهرمانی برای این تیم را بیش از پیش به نمایش گذاشته بود تا جایی که داوری یک طرفه در این بازی چندین و چند بار به یاری بازیکنان النصر آمد.

این مساله در آفسایدی که در نیمه دوم از سوی کمک داور اعلام شد به اوج خود رسید که طی آن با اعتراض شدید تماشاگران ایرانی و پرتاب اشیا از سوی آنان به سمت زمین همراه بود. در این صحنه داور به کادر فنی پرسپولیس و شخص زلاتکو کرانچار نیز تذکری جدی داد.

اما این پایان ماجرا نبود و در پایان بازی محمد پروین به نشانه اعتراض به کوتاهی وقت تلف شده محاسبه شده و صحنه های قبلی به سوی داور رفته وبا وی درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد که با دخالت کمک داور و سایر بازیکنان درگیری به اوج رسید و با ورود نیروهای امنیتی پلیس امارات از داوران محافظت شد و سرانجام با اسکورت از ورزشگاه خارج شدند.

 

* با وجود تبلیغات وسیع مسئولان باشگاه النصر تماشاگر زیادی برای حمایت از این تیم به ورزشگاه نیامده بود و از بین حدود 2هزار هواداری که در ورزشگاه حاضر بودند اکثر قریب به اتفاق آنان ایرانیان حامی تیم پرسپولیس تشکیل می دادند.

 

تماشاگران تا پیش از دریافت گل دوم پرسپولیس به شدت و با هماهنگی به تشویق تیم پرسپولیس می پرداختند اما از این دقیقه به بعد بیشتر به اعتراض به نحوه داوری بازی مشغول شدند.

* حدود 50 ایرانی نیز با پرچم و علائم سبزرنگ در ورزشگاه حاضر بودند.

* اسکوربورد ورزشگاه برخلاف مسابقه قبلی نام تیم پرسپولیس را perspolis درج کرده بود و خبری از نام پیروزی نبود.

* نکته جالب مسابقه این بود که گزارشگر اماراتی نیز چندین بار به این مساله اشاره کرد که نام اصلی تیم پیروزی پرسپولیس بوده و تماشاگران و حتی مسئولان این تیم آن را با نام پرسپولیس صدا می زنند. در حالی که در صداوسیمای کشورمان استفاده از نام پیروزی یک قانون است! وی همچنین به تاریخچه بزرگی باشگاه پرسپولیس نیز اشاراتی داشت و به حضور بازیکنان اسطوره ای همچون پروین، محمدخانی، عابدزاده، استیلی، پیروانی ، کریمی و مهدوی کیا در تاریخ سال های گذشته این تیم اشاره داشت.

* از نکات بی نهایت عجیب و بدون سابقه تاریخی مسابقه نیز می توان به استفاده بازیکنان تیم پرسپولیس از دو مارک لباس متفاوت در دو نیمه بازی اشاره کرد! درحالی که مرجع خبری یک هفته قبل خبر از توافق باشگاه پرسپولیس با شرکت آل اسپوت برای تامین البسه ورزشی این تیم داده بود و سایت رسمی باشگاه این موضوع را تکذیب کرده بود ، در نیمه اول مسابقه پرسپولیس-النصر شاهد بودیم که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس با لباس خای تولید شرکت ال اسپورت به میدان آمدند و در کمال ناباوری در نیمه دوم لباس های حصاری را بر تن بازیکنان پرسپولیس در میدان دیدیم! این که این مساله به صورت تعمدی اتفاق افتاده و یا بازیکنان تصمیم به تعویض لباس های خود گرفته اند و دست دومی از لباس آل اسپورت وجود نداشته برما پوشیده است اما هرچه باشد در یک مسابقه بین المللی در چنین سطحی انجام چنین حرکاتی تنها اعتبار باشگاه را زیر سوال می برد.

 * با وجود برگزاری مسابقه در ساعت 12 شب اما این بازی در شرایط آب و هوایی بسیار گرم و دمای بالای 40 درجه و ربوطت بیش از حد برگزار شد به طوری که حتی مربیان دو تیم در کنار زمین نیز با چهره ای خیس از عرق بازی را تماشا می کردند.

حسن مهدوی- انتهای گزارش اختصاصی/استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)