مرجع خبری پرسپولیس : در فاصله دو ساعت مانده با آغاز دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز هواداران تیم تبریزی شعارهایی علیه مسئولان ورزشگاه آزادی و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال سر دادند.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس از استادیوم آزادی؛ هواداران تراکتورسازی در ضلع شرقی مجموعه ورزشی آزادی تهران مستقر شده اند. پس از سپری شدن ساعات ابتدایی صبح امروز که هواداران تبریزی به سمت ورزشگاه هجوم آورده بودند هم اکنون اکثریت در اختیار هواداران پرسپولیس است.

نسبت هواداران دو تیم در ساعت 17:30 دقیقه امروز 60 به 40 به سود قرمزها تخمین زده می شود و پیش بینی خبرنگار ما اینست که با نزدیک شدن ساعت برگزاری مسابقه بخش بیشتری از سکوهای ورزشگاه در اختیار پرسپولیسی ها باشد.

پرسپولیسی ها از ساعت 15 امروز به تدریج با حضور در سکوهای ورزشگاه آزادی تراکتوری ها را به سکوت وادار کردند. هواداران تبریزی پس از مدتی سکوت دقایقی شعار می دهند و پس از ان باز هم به سکوت فرو می روند.

هواداران تبریزی که علی رغم قانون فیفا مبنی بر اختصاصی 10 درصد از سکوها به هواداران مهمان با اهمال مسئولان برگزاری مسابقه وارد ورزشگاه شدند با شعار “استادیوم خالیه، آذری جا نداره” خواهان در اختیار گرفتن سکوهای بیشتری شدند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)