پرسپولیس نیوز : هواداران پرسپولیس نسبت به پیراهن آبی بازیکنان داماش واکنش نشان دادند.

 در حالی که مدت‌ها بر سر ورود و خروج خبرنگاران برای پوشش اخبار تیم‌های ملی و باشگاهی دردسرهای زیادی ایجاد شده و حتی طی چند هفته گذشته تعدادی از نمایندگان رسانه‌های گروهی به دلیل عدم صدور کارت توسط سازمان لیگ و وزارت ورزش با مشکلات عدیده‌ای روبرو بودند امروز مجدداً خبرنگاران و گزارشگران برای ورود از تونل استادیوم بزرگ آزادی دچار دردسر شدند.

در حالی که طبق هماهنگی‌های به عمل آمده از اواخر سال گذشته خبرنگاران باید از تونل ورزشگاه وارد مجموعه ورزشی آزادی شوند و پس از عبور از زیرپله‌های سکوهای استادیوم آزادی خود را به جایگاه خبرنگاران برسانند این بار از ورود آنها از این محوطه جلوگیری به عمل آمد و در حالیکه تعداد زیادی از اهالی رسانه پشت در بودند و ماشین‌های خود را در پارکنیگ این محوطه پارک کردند اجازه ورود به جایگاه خود را پیدا نکردند.

وقتی خبرنگاران علت این موضوع را جویا شدند خطاب به آنها گفته شد: از ما درخواست کرده‌اند از ورود خبرنگار و گزارشگر از در تونل جلوگیری کنیم و تنها عکاسان و فیلمبرداران می‌توانند از این محوطه عبور کنند. این موضوع در حالی است که خبرنگاران با توجه به زمان محدود تا آغاز بازی باید مجددا مسیر زیادی را طی کرده و حتی ماشین تعداد زیادی از آنها در پارکینگ گیر کرده و نمی‌توانستند از محوطه خود خارج شوند. وقتی این موضوع با اعتراض اهالی رسانه روبرو شد ماموران نیروی انتظامی اعلام کرده که به آنها دستور داده شده و نمی‌توانند کاری صورت دهند و تنها باید مثل هواداران به در اصلی رفته و از ورودی VIP وارد جایگاه خبرنگاران شوند.

‌این موضوع در حالی اتفاق افتاده که طی سالیان گذشته نمایندگان رسانه‌ها بارها دچار مشکل شده و پس از درمان مقطعی و مسکن‌وار این موضوع مجددا با مشکلات دیگری روبرو شدند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش در حالی برگزار می‌شود که تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس به دلیل ترافیک شدید پشت در پارکینگ ورزشگاه باقی مانده و با سرعت و عجله در حال ورود به استادیوم هستند.

*علی دایی سرمربی پرسپولیس در این دیدار به حسین ماهینی، محمدرضا خلعتبری و خانزاده که هر سه از ملی‌پوشان این تیم هستند استراحت داده است.

*هواداران تیم پرسپولیس به پیراهن یک دست آبی داماش گیلان واکنش نشان داده و به محض ورود این تیم به زمین با سوت به این موضوع اعتراض کردند. آنها شعار می دادند هرکی آبی بپوشه قرمز سوراخش می کنه.

*سیدمحمدمهدی سیدصالحی و سیدجلال حسینی به همراه پیام صادقیان بازیکنانی بودند که پیش از سایرین مورد تشویق قرار گرفتند.

*هواداران تیم پرسپولیس در طول زمانی که بازیکنان این تیم مشغول گرم کردن بودند از پیام صادقیان خواستند که این تیم را ترک نکند.

*قبل از شروع بازی تعداد 70 تماشاگر تیم داماش گیلان علیه سیدجلال حسینی مدافع ملی‌پوش پرسپولیس شعار دادند. حسینی سابقه بازی در ملوان بندر انزلی را دارد و داماشی‌ها به همین دلیل علیه مدافع پرسپولیس شعار می‌دادند. این تعداد از تماشاگران داماش در جایگاه استقلالی‌ها مستقر شده‌اند.

*افشین ناظمی و کادر فنی داماش گیلان قبل از شروع مسابقه به سمت علی دایی رفته و با سرمربی پرسپولیس خوش و بش کردند.

*نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس قبل از شروع بازی با سرمربی داماش خوش و بش کرد که این موضوع جالب توجه بود. وی با مربی گلرهای داماش نیز که یک برزیلی محسوب می‌شود خوش و بش کرد.

*حدود 20 هزار نفر از طرفداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارند و همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

*روح‌الله سیف‌الهی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس توسط هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت. وی ابتدای این فصل از جمع سرخپوشان جدا شد.

* پنجعلی، سیموئز، آقاجانیان، پیروانی،باقری، بنگر و مولایی بدنساز پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور دارند.

در دقیقه 32 مسابقه وقتی دایی به تصمیم شاهین حاج بابایی داور معترض شد داور چهارم به سمت دایی رفت تا او را با آرامش دعوت کند اما دایی بر سر داور چهارم فریاد کشید و گفت برو  سرجایت! برخورد داور چهارم و دایی با یکدیگر هر دو شدید بود.

بعد از این اتفاق دایی با هادی دزفولی ناظر داوری مسابقه چند دقیقه‌ای در کنار زمین صحبت کرد.

 دو دقیقه پس از این مهرداد کفش‌گری هافبک پرسپولیس از داور مسابقه کارت زرد گرفت و دایی مجددا اعتراض خود را به ناظر داوری گفت. هواداران پرسپولیس هم که در این لحظات علی دایی را تشویق می‌کردند با شعار «تبانی تبانی، محسن قهرمانی» به اتفاقی که چند هفته قبل در بازی پرسپولیس و سپاهان رخ داد اشاره کرده و بار دیگر ناراحتی خود را نسبت به آن نشان دادند.

 

* در این بازی پس از اعلام خطای داور به سود داماش پرسپولیسی ها شعار پنالتی پنالتی می دادند.

* افشین ناظمی هم در دقیقه 36 به تصمیم داور معترض بود و این مسئله را به داور چهارم یادآوری کرد.

* 60-70 تماشاگر طرفدار داماش در گوشه‌ای از ورزشگاه مستقر شده‌اند و حتی موج مکزیکی هم تشکیل می دادند.

در پایان نیمه اول بازی پرسپولیس و داماش داور و دستیارانش به سمت شاهین حاج‌بابایی داور مسابقه رفتند و به او اعتراض شدیدی کردند.

*سعید شیرینی نیز پس از جدایی دایی از داور شروع به صحبت با حاج‌بابایی کرد.

*محمدرضا خلعتبری نیز در گوش داور چیزی گفت و به او یک بطری آب هم داد. ظاهرا خلعتبری با داور شوخی کرد.

*بعد از گل پرسپولیس محمد دایی برادرش علی را در آغوش گرفت و اینگونه شادمانی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)