دایی خطاب به داور چهارم : خجالت بکشید

 

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در بازی که به شدت به اشتباهات داوری اعتراض داشت موفق شد با سه گل نفت را شکست دهد . حواشی این مسابقه:

 

با ارزان شدن بليت مسابقات ليگ برتر شمار تماشاگران ديدار امروز پرسپوليس افزايش يافت.

*علي دايي بين دو نيمه به شدت به ناظر داوري به دليل نحوه قضاوت محمود رفعيي اعتراض كرد و معتقد بود او صحنه‌هاي مهم را نمي‌بيند.

*با شروع نيمه دوم و گلي كه آرفي به ثمر رساند و از سوي كمك داور مردود اعلام شد تماشاگران پرسپوليس با سوت‌هاي ممتد به تيم داوري اعتراض مي‌كردند و پس از اينكه آرفي دو دقيقه بعد گل دوم پرسپوليس را به ثمر رساند سوت اعتراض‌ها قطع شد.

 

 

 

* برای تماشای دیدار پرسپولیس نفت تهران بالغ بر 30 هزار تماشاگران به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

* در زمان ورود به ورزشگاه آزادی آنچه جلب توجه می کرد تعدد موسیقی و سرود باشگاه پرسپولیس بود که در محوطه زمین چمن ورزشگاه طنین انداز بود.


* پیشاپیش بازیکنان تیم  پرسپولیس و نفت در زمان ورود به میدان سه پلاکارد دیده می شد که مضمون دو تای آنها شعارهایی در خصوص 13 آبان و روز دانش آموز بود و روی یکی دیگر از این بنرها روز شهادت حضرت امام محمد تقی(ع) تسلیت گفته شده بود.


* برخلاف دیدار هفته گذشته پرسپولیس مقابل راه آهن این بار خبرنگاران در زمان ورود به ورزشگاه بازرسی بدنی نشدند. ظاهرا این اقدامی است که به صورت سلیقه ای انجام می شود.


* پیش از آغاز مسابقه علی دایی و دیگران مربیان تیم فوتبال پرسپولیس سمت نیمکت نفت تهران رفتند و با مربیان این تیم خوش و بش کردند.این در حالی بود که از جمع بازیکنان پرسپولیس محمد نوری و حسین بادامکی با حضور در کنار نیمکت نفت تهران از حسین فرکی برای حضور در میدان رخصت گرفتند.


* بهمن طهماسبی تنها بازیکنی بود که از جمع بازیکنان نفت برای گفتگو با علی دایی سمت نیمکت سرخپوشان آمد.


* در طول مسابقه تماشاگران پرسپولیس بارها و بارها با سر دادن شعارهایی علی دایی را تشویق کردند.

* از دقیقه دهم نورافکن های ورزشگاه آزادی روشن شد بعد از گل نخست پرسپولیس برخی از هواداران این تیم علی دایی را تشویق می کردند و برخی دیگر سرود قهرمانی سر می دادند.


* در جایگاه ویژه ورزشگاه حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس، مجید فرخزادی عضو پیشین هیئت مدیره، شیث رضایی و علیرضا محمد بازیکن محروم این تیم که در بازی با استیل آذین سه اخطاره شد حضور داشتند.


* علیرضا حقیقی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بازوبند کاپیتانی خود بر دست راست بسته بود. با ورود باقری به زمین بازوبند در اختیار این بازیکن قرار گرفت.

* کریم باقری بازیکن باتجربه تیم فوتبال  پرسپولیس که در دیدار با نفت نیز همچون بازیهای گذشته این تیم نیمکت نشین بود با پتویی که دور خود پیچیده بود متمایز از دیگر نیمکت نشینان این تیم دیده می شد.


* در دقیقه 22 بازی که داور به سود تیم نفت اعلام ضربه پنالتی کرد بازیکنان و هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به شدت به داور اعتراض کردند از این زمان به بعد تماشاگران پرسپولیس بارها و بارها به عملکرد تیم داوری اعتراض کردند.


* زمانی که داور به سود تیم نفت اعلام پنالتی کرد علی دایی به سمت داور چهارم رفت و به این تصمیم اعتراض کرد.

علي دايي روي اين تصميم داور اعتراض شديدي كرد و حتي خطاب به داور چهارم جملات تندي را به زبان آورد زماني كه دوربين تلويزيون روي صورت دايي فكيس شد به وضوح مي‌توانستيد جملات او را لب‌خواني كنيد. او مي‌گفت:«چي چي و آقاي دايي … خجالت بكشيد!»

* در دقایق پایانی نیمه اول حسین آشنا حرکاتی نمایشی انجام داد که این حرکات او با اعتراض هواداران پرسپولیس مواجه شد.


* در بین دو نیمه و زمانیکه داوران قصد خروج از زمین را داشتند هواداران پرسپولیس آشنا را “هو” کردند.


* در بین دو نیمه گوینده ورزشگاه نتایج دیدارهای امروز لیگ برتر را اعلام کرد. زمانی که هواداران پرسپولیس از شکست استیل آذین باخبر شدند به شدت شادی کردند.


* در دقایق آغازین نیمه دوم نیز تصمیمات داوران با واکنش منفی تماشاگران پرسپولیس مواجه شد.

* در دقیقه 65 کریم باقری در میان تشویق بی امان تماشاگران پرسپولیس به جای محمد نوری وارد زمین مسابقه شد. در زمان حضور باقری به زمین علیرضا حقیقی بازوبند کاپیتانی را بر بازی کاپیتان اصلی  پرسپولیس بست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)