پرسپولیس نیوز: حدود ۵ هزار هوادار تیم فوتبال بادران ۷۵ دقیقه مانده به شروع بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.

بادران و پرسپولیس از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

* حدود ۵ هزار هوادار بادران با لباس‌و شال نارنجی رنگ در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و در قسمت مخصوص به استقلالی‌ها مستقر شدند.

* در حالیکه تعداد زیادی از هواداران بادران به ورزشگاه آمدند تنها ۶۰۰-۷۰۰ هوادار پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارند.

* بازیکنان پرسپولیس ساعت ۱۴ و ۵۵ دقیقه وارد ورزشگاه شدند.

* بعد از ورود پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه تعدادی از هواداران در تونل حضور داشتند که به سمت بازیکنان برای گرفتن عکس سلفی رفتند که چند تن از بازیکنان به شلوغی تونل و حضور هواداران اعتراض کردند.

*  حدود ۲۰ اتوبوس که به نظر می‌رسد هواداران بادران را به ورزشگاه انتقال دادند در بیرون از محوطه استادیوم پارک کردند و احتمالا آماده بازگرداندن هواداران بعد از اتمام بازی هستند.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس به امکاناتی مثل بلیت و اغذیه که از سوی باشگاه بادران برای هوادارانشان در نظر گرفته شده بود معترض بودند و به این مسئله گلایه می‌کردند.

*  برانکو طبق عادت همیشگی خود بعد از حضور تیم در ورزشگاه کنار خط آمده و از شرایط ورزشگاه و زمین بازدید کرد. در این هنگام هواداران پرسپولیس او را مورد تشویق قراردادند. آنها شعاری با مضمون ماندن برانکو تمدید قرارداد او سر دادند و خواستار این شدند که برانکو در پرسپولیس بماند.

* نکته جالب توجه این بود که تعدادی از هواداران بادران هم برانکو را تشویق کردند.

* تعدادی از هواداران بادران در طبقه دوم حضور دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)