مرجع خبری پرسپولیس : ديدار دوستانه امروز(يكشنبه) پرسپوليس در برابر خدمات عمران كيش ديدار پربرخوردي از آب در آمد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپوليس، كارت‌هاي زرد و قرمزي كه داور به بازيكنان تيم ميهمان نشان دادباعث اعتراض علي دايي به نحوه قضاوت داور شد.

 

پرسپوليس در دو نيمه اين ديدار با دو تركيب متفاوت به ميدان رفت، نيمه اول بازي با تسلط سرخ پوشان آغاز شد و بعد از به هدر رفتن چند فرصت مناسب توسط باقري و آرفي، در نهايت در دقيقه 15 قفل دروازه ميهمان با ضربه سر باقري روي سانتر منصوري شكسته شد.

 

 

در ادامه پرسپوليسي‌ها بازهم چند بار تا آستانه گشودن دروازه حريف پيش رفتند اما برخلاف جريان بازي، اين تيم ميزبان بود كه در دقيقه 39 به گل مساوي رسيد. درست يك دقيقه بعد عليرضا محمد با ضربه پاي چپ از بيرون محوطه جريمه نتيجه را دو بر يك كرد. پرسپوليس در دقيقه 43 روي شوت زميني منصوري كه يكي از خوب‌هاي پرسپوليس بود اختلاف را به دو گل رساند.

 

در نيمه دوم تركيب تيم به كلي عوض شد و آرفي تنها بازيكني بود كه در اين نيمه نيز در ميدان باقي ماند. اين نيمه براي پرسپوليس خوب آغاز نشد. در دقيقه 49 و در يك غافلگيري كه صحنه‌اي مشكوك به آفسايد نيز بود، تيم كيش موفق شد فاصله را به يك گل برساند.

 

در دقيقه 60 گل چهارم پرسپوليس به ثبت رسيد. ابتدا دروازه بان ميزبان موفق شد ضربه برگردان آرفي را به خوبي دفع كند اما شيري در ريباند با شوتي سرضرب از پشت محوطه جريمه كار را تمام كرد.

 

شش دقيقه بعد آخرين گل پرسپوليس وارد دروازه خدمات عمران كيش شد. پاس بلند و عمقي آرفي با فرار فشنگچي همراه شد، اين بازيكن نيز پس از جا گذاشتن دروازه بان حريف دروازه را گشود.

 

گل آخر بازي در دقيقه 71 وارد دروازه پرسپوليس شد. روي اين گل هم كه در حركتي عمقي به دست آمد، مدافعان پرسپوليس و كادر فني اين تيم به شدت اعتراض كردند.

 

كارت‌هاي زرد متعدد كه به بازيكنان پرسپوليس داده شد در نهايت با كارت قرمزي كه داور در دقيقه 81 به آقازماني نشان داد به كامل شد، تا پرسپوليسي‌ها در مجموع از داوري راضب نباشند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)