اعتراض به كاشاني و تشويق باقري و رضايي
مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تيم فوتبال پرسپوليس دو كاپيتان كنار گذاشته اين تيم را به شدت تشويق كردند.


طرفداران پيكان بعد از اينكه تيمشان گل دوم را به ثمر رساند عليه علي دايي شعار دادند.

 

* حميد عليدوستي در دقيقه 40 مسابقه اعتقاد داشت كه داور بايد يك ضربه پنالتي به سود تيمش اعلام كند و به همين دليل به شدت به داور اعتراض كرد.

 

 

*علي دايي بين دو نيمه با كمك داور صحبت كرد. دايي اعتقاد داشت گل اول پيكان در شرايط آفسايد به ثمر رسيده است.

 

*مجتبي شيري مدافع کار کشته پرسپوليس امروز بازوبند كاپيتاني را بر بازو بسته‌ است. او پنجمين كاپيتان سرخپوشان در اين فصل است.كريم باقري، عليرضا حقيقي ، سپهر حيدري و شيث رضايي پيش از اين ديدار بازوبند كاپيتاني پرسپوليس را بر بازو بسته بودند.

 

* محمد نوري كه در ديدارهاي گذشته پرسپوليس در تركيب ثابت اين تيم بود در اين مسابقه در كمال تعجب روي نيمكت بود و در نيمه دوم و به جاي تياگو به ميدان آمد.

 

*بعد از اينكه عليرضا عباسفرد در دقيقه 15 گل اول پيكان را به ثمر رساند، علي دايي به شدت به داور و كمك داور اعتراض كرد و معتقد بود گل پيكان در شرايط آفسايد به ثمر رسيده است.

 

*هواداران پرسپوليس نيز كه در ورزشگاه رجايي قزوين حضور دارند عليه فدراسيون شعار سر دادند و كميته داوران را به حمايت از تيم استقلال متهم كردند. آنها بعد از گل پيكان شعار دادند ” فدراسيون دشمن دايي شده، كميته داوران پرچم آبي شده. ”

 

*استقبال از اين ديدار در حد انتظار نبود. تا ساعت 12 مسابقه نيز فقط يك پنجم ورزشگاه شهيد رجايي قزوين پر شده بود و اكنون كه مسابقه در حال برگزاري است نيز بخشي از سكوها خالي است.

 

*قيمت بليت اين مسابقه دو هزار توماني بود اما به دليل اينكه پيكان شرايط خوبي در جدول ليگ ندارد و در رده هفدهم است و پرسپوليس نيز در هفته‌هاي اخير نتايج خوبي كسب نكرده استقبال زيادي از اين بازي انجام نشد. پرسپوليس هفته گذشته 4 بر يك برابر سپاهان در ورزشگاه آزادي شكست خورد.

 

*پس از دريافت گل سوم هواداران پرسپوليس شيث رضايي و كريم باقري را تشويق كردند.

 

* هواداران پرسپوليس عليه فدراسيون فوتبال و كميته داوران شعار سر دادند.

 

*پرسپوليسي‌ها در آخر مسابقه به حبيب كاشاني سرپرست باشگاه نيز به دليل نتايج ضعيف تيم اعتراض كردند.

 

* علي دايي با وجود اينكه تيمش سه گل در اين مسابقه خورد و پنجمين باخت پرسپوليس به اين تيم تحميل شد، از سوي هواداران اين تيم تشويق شد.

 

* هواداران حاضر در ورزشگاه در اواخر مسابقه سنگ، بطري آب و هر شئ ديگري را به سمت بازيكنان پيكان، عكاسان و خبرنگاران كنار زمين پرتاب كردند. جالب اینجا بود که گزارشگر صدا و سیمای قزوین آنها را فقط هواداران پرسپولیس تهران خواند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)