کاش یک نفر ساختن را آغاز کند

مرجع خبری پرسپولیس : شاید بهتر بود مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آبروداری کرده و کنفرانس مطبوعاتی این باشگاه را در مکانی دیگر برگزار می کرد !

كنفرانس مطبوعاتي زلاتكو كرانچار، در طبقه پنجم باشگاه پرسپوليس برگزار شد. اين، يك ساختمان اهدايي از طرف محمد دادكان رئيس سابق فدراسيون فوتبال است كه امور جاري پرسپوليس در آن برگزار مي‌شود. كارهايي مثل كنفرانس مطبوعاتي سرمربي جديد. اما اگر ما جاي عباس انصاري‌فرد بوديم، آبروداري مي‌كرديم و اين نشست را در يك جاي بهتر برگزار مي‌كرديم. كنفرانس مطبوعاتي كرانچار، در يك مكان محقر و تنگ برگزار شد. در حالي‌كه خبرنگاران و فيلمبرداران، براي نشستن در يك گله جا، از سر و كول هم بالا مي‌رفتند.

نكته ديگر، پرده بد رنگ پشت‌سر مديرعامل تيم بود كه به فضا، جلوه زشت‌تري مي‌بخشيد. كرانچار در اين كنفرانس با لباس مرتب حاضر شده و در سمت راست مديرعامل پرسپوليس نشسته بود. احتمالا همين كنفرانس، نشانه مهمي است كه او كار دشواري پيش‌رو دارد. از يك طرف خبرنگاراني كه در انتهاي كنفرانس، آنقدر با مديرعامل احساس نزديكي مي‌كردند كه دستشان را به هنگام پرسيدن سوال به سمت وي مي‌گرفتند و از طرف ديگر، امكاناتي كه پرسپوليس فاقد آن است.

 شايد اگر محمد دادكان اين ساختمان را به قرمزها اهدا نمي‌كرد، آنها همچنان در يك دفتر اجاره‌اي به كار ادامه مي‌دادند. در اين شرايط، كيفيت يك مربي (گرچه هميشه اهميت دارد)، اما درسايه كاستي‌هايي قرار خواهد گرفت كه پيش‌رو هستند. باشگاه پرسپوليس پرطرفدارترين تيم فوتبال ايران را در اختيار دارد اما در همه اين سال‌ها براي ساخت يك زمين تمرين، يا يك ورزشگاه اختصاصي و البته پرداخت مطالبات، دشواري‌هاي بسياري داشته است.

اين همان ساختاري است كه در فوتبال ايران وجود ندارد و البته همه چيز را تحت تاثير خود قرار خواهد داد. وقتي كه عكاس‌ها از انصاري‌فرد و كرانچار مي‌خواستند كه با هم دست بدهند، لحظه‌اي فكر كرديم كاش پرسپوليس اين قرارداد را در جايي منعقد مي‌كرد كه بشود تصويرش را با غرور در دست گرفت. اما اين ساختمان پنج طبقه در خيابان شيخ‌بهايي كه حالا پناهگاه پرسپوليسي‌هاست، حتي در شان عباس انصاري‌فرد هم نيست. مديري كه در فوتبال ايران، به حسن شهرت مشهور نيست. كاش يك نفر ساختن را آغاز كند.
 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)