مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدرى، مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با شروع ليگ آنقدر خوب كار مى كنم كه قطبى مجبور شود من را به تيم ملى دعوت كند چراكه دوست دارم در بازيهاى جام ملتها براى تيم ملى بازى كنم.

 

او در رابطه با آخرين شرايط پرسپوليس گفت: در حال حاضر كه از آمادگى كامل برخورداريم. در برنامه ريزى منظمى كه داشتيم تمرينات بدنسازى خود را پله پله دنبال كرديم و با انجام بازيهاى دوستانه از لحاظ تكنيكى هم به هماهنگى رسيديم.

 

 وى در ارتباط با بازى مقابل تراكتورسازى خاطرنشان كرد: تيم تراكتورسازى بعد از پرسپوليس و استقلال پرطرفدارترين تيم ايران است و من مطمئنم كه هواداران اين تيم سه شنبه نيز به ورزشگاه آزادى مى آيند تا تيم خود را تشويق كنند.

 

 ما در اين بازى بيشتر از هر چيزى به حمايت هوادارانمان نياز داريم چراكه ۵۰ درصد توان ما را هوادارانمان تشكيل مى دهند.مدافع پرسپوليس در ادامه افزود: خيلى ها مى گويند تراكتور چند سال است كه پرسپوليس را شكست نداده است اما ما كارى به آمار نداريم. تراكتورسازى تيمى است كه سال دوم حضور خود را در ليگ برتر تجربه مى كند و امسال نيز مهره هاى خوبى را جذب كرده است.

 

 اگر مى خواهيم جام قهرمانى را به دست بياوريم بايد از اولين بازى به دنبال پيروزى باشيم و از تجربه پارسال استفاده كنيم.وى تصريح كرد: در نيم فصل اول پيروزى در هر بازى حكم ۶ امتيار را براى ما دارد چراكه در نيم فصل دوم تيمها خسيس مى شوند و كمتر امتياز از دست مى دهند. بعد از بازى با پيكان انتقادهاى زيادى از ما صورت گرفت اما برخلاف همه اين صحبتها بايد بگويم كه بازيكنان خط دفاعى امسال كاملا آماده هستند.

 

 فقط رضا نورمحمدى تازه به جمع ما ملحق شده كه من با شيوه بازى وى آشنايى دارم و در طى تمرينات و بازيهاى تداركاتى شيث نيز با رضا هماهنگ شد. با شروع ليگ مشاهده مى كنيد كه پرسپوليس بهترين خط دفاع ليگ را دارد.

 

او در ادامه افزود: آنقدر خوب كار مى كنم كه قطبى مجبور شود مرا به تيم ملى دعوت كند چراكه نمى خواهم بازيهاى جام ملتها را از دست بدهم. واقعا حيف است كه هيچ بازيكنى از خط دفاع پرسپوليس جايى در تيم ملى نداشته باشد.حيدرى در پايان خاطرنشان كرد: ما امسال بايد ۲ جام براى هوادارانمان كسب كنيم چراكه به آنها بدهكار هستيم و فصل پيش خيلى آنها را اذيت كرديم اما امسال تمامى زحمات آنها را جبران خواهيم كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)