به خاطر كاشاني بازيكن- مربي شدم

مرجع خبری پرسپولیس :  رفتن بابك معصومي از تيم فوتسال پرسپوليس، محمدرضا حيدريان بعد از 12 سال بار ديگر بازيكن- سرمربي شد.

 

حيدريان كه پيش از اين، در تيم رقيب يعني استقلال چنين مسووليتي را بر عهده داشت، اين فصل در پرسپوليس با عنوان بازيكن- سرمربي در ليگ برتر شركت كرد و در بازي هفته دوم مقابل كيش ايرقم توانست 2 گل تيمش را به ثمر برساند.

قبل از شروع فصل، طوري از وضعيت تيم صحبت مي‌كرديد كه تصور نمي‌شد به اين زودي پيروزي كسب كنيد اما در بازي مقابل كيش ايرقم توانستيد يك بازي خوب انجام بدهيد و برنده ميدان شويد؟
■ ما تقريبا تيم را 2 روزه بستيم، به همين دليل انتظار زيادي از بچه‌ها نداريم. ما همان طور كه قبلا هم گفتيم امسال فقط به دنبال حفظ تيم در ليگ هستيم. پس از آن تلاش مي‌كنيم از اعتبار باشگاه پرسپوليس هم دفاع كنيم. به هر حال امسال ليگ خيلي سخت شده و اكثر تيم‌ها با جذب مهره‌هاي خوب، قدرتمندانه در ليگ حاضر شدند.با اين حال ما سعي مي‌كنيم بتوانيم چيزي كه در توان بچه‌هاست را به نمايش بگذاريم.

 

 

در بازي اول ظاهرا تيم برتر ميدان بوديد اما بدشانسي آورديد، در اين بازي انگار همه چيز برعكس شده بود.
■ بله، ما واقعا در بازي اول بدشانس بوديم و به جرات مي‌گويم كه در بازي اول خيلي بهتر و قشنگ‌تر از بازي دوم كار كرديم. شايد علت افت تيم در بازي دوم به خاطر كفپوشي بود كه جديدا انداخته‌اند. اين كفپوش واقعا كيفيت بازي را پايين آورد اما با اين حال موقعيت‌هاي زيادي داشتيم.

 

كه 2 تاي آنها را شما گل كرديد…
■ خب گل زدن من با همكاري همه بچه‌ها انجام شد و شكر خدا توانستيم ببريم. واقعا برايم فرق نمي‌كرد كه من گل بزنم يا جوان‌ترين بازيكن تيم. مهم 3 امتياز بود كه آن را به‌دست آورديم.

شما قبلا هم به عنوان بازيكن- مربي كار كرده بوديد، درست است؟
■ بله، سال 77 در استقلال بازيكن- مربي بودم.

كار كردن به اين صورت سخت نيست؟
■ خيلي سخت است اما تيم در وضعيتي بود كه آقاي كاشاني گفت و من قبول كردم. الان هم تمام تلاشمان را مي‌كنيم تا بتوانيم نتايج قابل قبولي كسب كنيم.

با توجه به اينكه تيم خيلي دير بسته شد و مهره‌هاي نامداري هم نگرفته، فكر نمي‌كني قبول كردن اين مسووليت به كارنامه‌ات لطمه وارد كند؟
■ درست است كه كار سختي دارم اما من اميدوارم اين جوان‌ها كار را بگيرند و جا پاي بزرگان بگذارند. هدف من معرفي بازيكنان جوان به تيم ملي است.

پس بيشتر از ماندن در ليگ، تلاش مي‌كنيد؟
■ بله، ما تمام سعي‌مان را مي‌كنيم تا نتايج خوبي بگيريم. بازيكنان ما هم از پتانسيل بالايي برخوردارند و چون جوان هستند انگيزه بالايي هم دارند. مثلا ما الان 3-2 بازيكن محصل داريم كه واقعا تلاش زيادي مي‌كنند. بقيه بچه‌ها هم همين‌طور هستند.

اين هفته مقابل تيم دبيري تبريز بازي داريد، آن بازي را چطور مي‌بينيد؟
■ اميدواريم بازي خوبي انجام بدهيم و پيروز شويم. به هر حال ما براي كسب 3 امتياز مي‌رويم.

ظاهرا شكست دادن تيم دبيري تبريز كار سختي نيست. چون اين تيم در بازي‌هاي گذشته اصلا نتايج خوبي نگرفته.
■ درست است. اما اين تيم هفته گذشته با حساب 4-3 در خانه حريف باخته و مطمئنا اين هفته مي‌آيد تا جبران كند. ما هم هيچ تيمي را از پيش باخته نمي‌دانيم و تمام تلاشمان را براي شكست آنها مي‌كنيم.

فكر مي‌كنيد امسال چه تيم‌هايي شانس قهرماني دارند؟
■ خب امسال 4 تيم هستند كه خيلي خوب بسته شده‌اند؛ فولاد ماهان، گيتي‌پسند، فيروز صفه و منصوري. اما در كنار اين تيم‌ها، فكر مي‌كنيم ديگر تيم‌ها هم مي‌توانند مدعي باشند.

 

 

 گفت و گو: سمیرا شیرمردی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)