مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی و بازیکن تيم فوتسال پرسپوليس پس از قبول شکست تيمش مقابل شرکت ملي حفاري، گفت: بازيکنانم در زمين بازي تمرکز کافي نداشتند و گل‌هاي بچگانه‌اي را دريافت کرديم.

رضا حيدريان درباره باخت پرسپوليس در هفته يازدهم ليگ برتر فوتسال گفت: در نيمه اول بازي يک گل جلو افتاديم، اما بچه‌ها خيلي راحت بازي را وادادند و گل‌هاي خيلي بچگانه‌اي را دريافت کرديم.

وي افزود: در نيمه دوم نيز با توجه به اين که بازيکنان را از لحاظ روحي بازسازي کرده بودم، در زمين خوب بازي کردند و حريف را تحت فشار گذاشتند، اما از موقعيت‌هاي بسياري که نصيب‌مان شد، استفاده نکرديم و بازي را در نهايت واگذار کرديم. به هر حال دليل اصلي اين باخت نداشتن تمرکز در زمين بازي بود و گرنه مي توانستيم بعد از به ثمر رساندن گل اول، چند گل ديگر بزنيم و پيروز ميدان باشيم، اما تيم شرکت ملي حفاري تيم خوبي بود و با استفاده از فرصت‌هاي نيمه اولش بازي را برد. من هم اين برد را به مهدي ابطحي تبريک مي‌گويم. به هر حال بازي برد و باخت دارد.

حيدريان همچنين درباره برپايي اردوي تيمي و در اختيار داشتن تمام بازيکنان قبل از هر بازي خاطر نشان کرد: اگر اين اتفاق بيفتد مي‌توانم بازيکنانم را تحت کنترل داشته باشم، درخواست آن را به باشگاه داده‌ام،‌ اما هنوز جواب نداده‌اند.

حيدريان که به دليل مصدوميت به مدت دو ماه از ميادين دور بوده درباره رهايي‌اش از بند مصدوميت خاطر نشان کرد: هنوز آسيب ديدگي دارم و در چرخش‌ها احساس درد مي‌کنم. آن طور که پزشکم گفته يک ماه ديگر زمان مي‌برد تا بتوانم بازي کنم و دو ـ سه بازي بعدي را هم از دست خواهم داد.

پرسپوليس در هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال مقابل شرکت ملي حفاري با نتيجه‌ هفت بر چهار شکست خورد و در حال حاضر با 10 امتياز جزو تيم‌هاي پايين جدولي محسوب مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)