مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان پرسپوليس گفت: در ديدار برابر بنيادكار به دنبال هدف خود كه كسب هر 3 امتياز است، هستيم.

 

سپهر حيدري در نشست مطبوعاتي ديدار تيم‌هاي بنيادكار و پرسپوليس گفت: خوشحالم كه به ازبكستان آمديم و مي‌دانم كه در مقابل بنيادكار بازي سختي داريم. هر دو تيم در بازي فردا به دنبال پيروزي هستند و مي‌دانم كه بنيادكار در بازي گذشته ضمن ارائه يك بازي خوب به حقش نرسيد. ما هم قاطعانه به ميدان مي‌آئيم و به دنبال هدف خود كه كسب هر 3 امتياز است، هستيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه چه شناختي از مهاجمان بنيادكار دارد، عنوان كرد: من با اسم‌ها كاري ندارم و فقط مي‌دانم كه تيم حريف مهاجمان خوبي دارد. ما آنها را آناليز كرديم و از اين تيم شناخت خوبي داريم. برنامه‌ريزي پرسپوليس براي مهار همه بازيكنان بنيادكار است.

حيدري در مورد بخت‌هاي اول صعود از گروه سوم ليگ قهرمانان به مرحله حذفي يادآور شد: به نظرم هر 4 تيم گروه ما شانس صعود دارند و در اين گروه هر اتفاقي مي‌تواند بيفتد.

كاپيتان پرسپوليس در مورد دربي 70 و شكست تيمش مقابل استقلال گفت: اين بازي تمام شد و ديگر نمي‌خواهيم به اين ديدار فكر كنيم. به استقلال احترام مي‌گذارم اما ديديد كه در دربي خوب بوديم و به هيچ وجه حق ما شكست نبود. درست است كه بازي را باختيم اما استقلالي‌ها مي‌دانند كه بازي يكطرفه بود و چون خوب بازي كرديم هوادارانمان هم از ما راضي بودند. اميدوارم مقابل بنيادكار هم همين‌طور باشيم و با دست پر به ايران باز گرديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)