مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فقط به احترام هواداران پرسپوليس با هيچ تيمي مذاكره نداشته‌ام.

سپهر حيدري تصريح كرد: خوشحال هستم كه به عنوان يك مدافع تا به امروز پيشنهادهاي خوبي داشته‌ام اما به احترام هواداران پرسپوليس هيچ مذاكره‌‌‌اي با تيم‌ها نداشته‌ام و همه چيز را به آينده موكول كرده‌ام.
وي در خصوص علل ناكامي‌هاي پرسپوليس گفت: همه در اين ناكامي سهيم هستيم. ما يكدل نبوديم و احترام‌ها در تيم از بين رفته بود و حتي رفاقت‌ها دچار مشكل شده بود. به همين دليل به نتيجه‌ لازم نرسيديم.
حيدري يادآور شد: هرگز نگفته‌ام مديريت دليل اصلي ناكامي‌هاي ما بود چون مي‌دانم هر كس به اندازه خود در اين تيم زحمت كشيد.

مدافع پرسپوليس درباره حضور حبيب كاشاني اظهار داشت: حضور ايشان را به فال نيك مي‌گيرم و اميدوار هستم با گروه جديدي كه به پرسپوليس مي‌آيد براي قهرماني در فصل آينده گام برداريم. براي انصاري‌فرد نيز آرزوي موفقيت مي‌كنم.
حيدري درباره مشكلات خط دفاعي پرسپوليس در فصلي كه گذشت گفت: مشكل پرسپوليس فقط خط دفاع نبود و در همه نقاط مشكل داشتيم. تيم ما در بعضي اوقات فقط به فكر گل‌زدن بودن و كمتر به فكر حفاظت از دروازه خود بود به همين دليل در ساختار دفاعي مشكل داشتيم.
اين مدافع خاطرنشان كرد: گزينه اول من پرسپوليس است و در صورتي كه آنها من را نخواهند تصميم ديگري مي‌گيريم. از پيوستن بازيكنان جديد به پرسپوليس ترسي ندارم و آماده رقابت با همه آنها هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)