رئال چند سال است ابرویمان را برده
مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حاضرم در صورت صلاحديد دايي و به خاطر پرسپوليس با دنده اتوماتيك بازي كنم.

 

سپهر حيدري اظهار داشت: مدتي است كه به دليل مصدوميت نمي‌توانم پرسپوليس را همراهي كنم و بسيار ناراحت هستم. ابتدا اعلام شد سه دنده من شكسته شده اما پس از پيگيري‌هاي بيشتر متوجه شدم 6 دنده‌ام شكسته است. بايد از تلاش دكتر زرينه تشكر كنم كه در اين مدت زحمات زيادي براي من كشيد.

 

وي افزود: فكر مي‌كردم ديرتر خوب شوم اما خوشبختانه اكنون از لحاظ جوش خوردن دنده‌هايم خوب شده‌ام و فكر كنم 3 تا 4 روز آينده بهبود يابم. براي اينكه عقب نمانم نرم دويدن‌ را شروع كرده‌ام و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد و آقاي دايي صلاح بداند بعد از شكست سپاهان و در بازي برابر فولاد به ميدان بروم. البته الان هم حاضرم در صورت صلاحديد دايي و به خاطر پرسپوليس با دنده اتوماتيك بازي كنم.

 

حيدري تاكيد كرد: در مدتي كه در تركيب پرسپوليس نبودم مدافعان عملكرد خوبي را به نمايش گذاشتند. هميشه اگر در زمين باشم مانند يك سرباز براي پرسپوليس تلاش مي‌كنم و در غير اين صورت براي تيمم دعا مي‌كنم.

 

وي در جواب ابن سؤال كه اكنون در هنگام دويدن مشكل داريد يا خير، گفت: مشكلي ندارم اما اگر بخواهم زودتر از موعد مقرر تمريناتم را آغاز كنم، ‌امكان دارد با يك برخورد مصدوميتم بدتر شود. به همين دليل مراقبم و تا وقتي كه دنده‌هايم كاملا جوش نخورد ريسك نمي‌كنم.

 

مدافع پرسپوليس خاطرنشان كرد: واقعا مصدوميت بد است. من در چند وقت اخير در بيشترين زماني كه خوابيده‌ام 4 ساعت بوده است. هميشه بيدارم چون درد، اجازه خوابيدن به من نمي‌دهد.

 

حيدري در ادامه در خصوص بازي فردا مقابل سپاهان گفت: ابتدا بايد به تمام همشهريانم در اصفهان و در تيم‌هاي سپاهان و ذوب‌‌آهن خسته نباشيد بگويم چون در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر مقتدرانه كار كردند و به نتايج خوبي رسيدند. بي‌شك زحمات ساكت، قلعه‌نويي، ابراهيم‌زاده و مسئولان ذوب‌آهن قابل تقدير است.

 

وي يادآور شد: اميدوارم فردا بتوانيم دل هواداران را شاد كنيم. واقعا بي‌انصافي است كه بدون جام سال را تمام كنيم. بدون شك يكي از موانع‌ اصلي ما براي رسيدن به قهرماني در جام حذفي سپاهان است و اگر اين تيم را ببريم كارمان راحت‌تر مي‌شود.

 

حيدري در پايان درخصوص فينال ليگ قهرمانان اروپا گفت: من طرفدار رئال مادريد هستم كه متاسفانه چندسالي است آبرويمان را برده است. امسال اين تيم با مورينيو حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشت ولي ناكام بود و امشب هم طرفدار منچستر هستم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)