مرجع خبری پرسپولیس :  مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بعد از خوردن يك گل از بنيادكار مقابل بهترين مدافعان جهان بازي مي‌كرديم.

سپهر حيدري تصريح كرد: مي دانستيم بنيادكار ازبكستان براي استفاده از تك فرصت‌ها به ميدان مي‌آيد و بازيكنان تاثيرگذار اين تيم از فرصت هاي خود بهترين استفاده را مي برد. وقتي اين اتفاق افتاد و بعد از خوردن يك گل از بنيادكار با بهترين مدافعان جهان روبرو شديم و به هر دري مي‌زديم نتيجه نمي گرفتيم.
وي افزود: بنيادكار در سازمان دفاعي بسيار خوب عمل كرد و به خوبي توانستند حملات ما را خنثي كنند و فقط چشم به ضد حملات داشت.
حيدري خاطرنشان كرد: هيچ بازيكني در تيم ما بي تعصب نبود و ما زحمت خود را كشيديم. فقط مي‌توانم بگويم در فصلي كه گذشت بيشتر از همه شرمنده هواداران شديم چون واقعا براي ما سنگ تمام گذاشتند و هميشه يار و ياور ما بودند. اميدوارم هواداران تا فصل آينده به ما فرصت دهند.
وي در خصوص جذب مدافعان جديد در تيم پرسپوليس گفت: من عاشق رقابت هستم و اگر دوست داشته باشند در پرسپوليس باشم سعي مي‌كنم باز هم در تركيب اصلي قرار بگيرم. با رقابت است كه بازيكن حرفه‌اي مي‌شود. باشگاه اين اختيار را دارد هر بازيكني را كه در نظر دارد جذب كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)