مطمئنم شریفی این رای را صادر نکرده

مرجع خبری پرسپولیس :  مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تا امروز نمي‌دانستم جواب 90 دقيقه بي‌احترامي جريمه است.

سپهر حيدري در خصوص جريمه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اظهار داشت: هرگز در مورد تيم‌هاي اصفهاني كه به آنها علاقه قلبي دارم حرف بدي نزده‌ام اما در يك بازي كه 90 دقيقه از كوچك تا بزرگ به من و خانواده‌ام بي احترامي كردند وقتي ديدم هيچكس مقابل آنها نمي‌ايستد تصميم گرفتم در مصاحبه‌اي حرف دلم را بزنم.
وي كه از سوي كميته انضباطي به خاطر مصاحبه‌اش يك ميليون تومان جريمه شده،‌ افزود: نمي‌دانستم شنيدن 90 دقيقه بي احترامي جريمه هم دارد و بعيد مي‌دانم اين تصميم شريفي؛ رئيس كميته انضباطي باشد.
حيدري ادامه داد: چشم انتظار اين بودم كه حداقل حق من گرفته شود نه اينكه به جاي چند سطر مصاحبه‌اي كه حرف بدي در آن نزدم و فقط اتفاقات را گفتم من را جريمه كنند. كميته انضباط جايگاه بزرگي در فوتبال ايران دارد اما مطمئن هستم اين راي توسط شريفي صادر نشده است به همين دليل قصد دارم شكايت خودم را به كميته استيناف اعلام كنم.
مدافع پرسپوليس در خصوص عملكرد باشگاه در جذب بازيكنان دفاعي گفت: اين حرف را اصلا قبول ندارم ما در فصل گذشته مشكل ساختار دفاعي داشتيم اما در اين فصل با توجه به استخوان بندي فصل قبل در خط دفاع و اضافه شدن چند بازيكن خوب بهتر از هميشه هستيم و مشكلي در اين زمينه وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)