مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته استیناف محکوم شد.

در ابتدای لیگ بود که میر صالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با یک ادعای توییتری گفت باشگاه پرسپولیس مبلغ ۳ میلیون یورو معادل ۹۰ میلیارد تومان بابت انتقال یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته هزینه کرده و به همین دلیل از نماینده های مجلس خواست تا این موضوع را پیگری کنند.

پس از این ادعا بود که مدیر روایط عمومی باشگاه پرسپولیس وادار به واکنش شد و در یک توییت از نماینده های مجلس خواست به اختلاس ۹۲ میلیاردی که در آن مقطع سروصدای زیادی در رسانه ها ایجاد کرده بود رسیدگی کنند.

این بحث مجازی در نهایت به شکایت دو باشگاه از دو مدیر روابط عمومی منجر شد و جالب اینجاست که کمیته انضباطی مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس را تبرئه کرد اما در ادامه کمیته استیناف حکم به جریمه ۲۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه ای مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس داد.

موضوع زمانی جالب می شود که با وجود احکام کمیته انضباطی و کمیته استیناف هنوز حکم مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان صادر نشده و گفته می شود هنوز زمان رسیدگی به آن نرسیده است.

گفتنی است طبق اسنادی که در سایت کدال منتشر شد و مورد استناد قرار گرفت، مبلغ قرارداد لوکادیا و شیخ دیاباته بسیار کمتر از رقم مورد ادعای مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان است و مشخص نیست طرح چنین ادعایی از سوی یکی از مدیران رسمی باشگاه سپاهان بر چه اساسی بوده و چرا هنوز حکمی در مورد آن صادر نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)