پرسپولیس نیوز : مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال به یک سال حبس محکوم شد.

مهدی قائدی مهاجم جوان تیم استقلال که سال گذشته در یک سانحه رانندگی دادگاهی شده بود امروز بعد از برگزاری جلسه دادگاه به یکسال حبس محکوم شد.

مادر احمدرضا شاکر بازیکن سابق تیم جوانان استقلال که در این حادثه جوان خود را از دست داده است ضمن اعلام این خبر که در جلسه امروز دادگاه مهدی قائدی به یکسال حبس و همچنین ۲۰۰ ساعت کار در مدارس محکوم شده است گفت: خیلی خوشحالم که خون پسرم پایمال نشد اگرچه حبسی که برای قائدی در نظر گرفتند ممکن است خریداری شود ولی همین که ما ثابت کردیم او خودش پشت فرمان بوده برای من کافی است.

وی تاکید کرد: من امروز از دادگاه تا منزل پیاده رفتم و اشک ریختم چون حق پسرم پایمال نشد و امیدواریم جوان‌ها از این اتفاقات درس گرفته و کاری نکنند که خانواده‌های دیگر دچار دردسر شوند.

صبح امروز دادگاه رای نهایی را در این پرونده صادر کرد که طبق آن قائدی به یک سال حبس محکوم شد. البته گفته می شود حکم حبس او قابل تبدیل به مجازاتهای دیگر است.

​این بازیکن همچنین باید ۲۰۰ ساعت در مدارس فوتبال کار اجباری کند. قائدی همچنین محکوم شد دیه مرحوم احمدرضا شاکر را پرداخت کند. او همچنین باید بابت آسیب دیدگی خانم رهنما نیز دیه پرداخت کند. هزینه های خسارت به ماشین ام وی ام نیز برعهده قائدی است.

قائدی در حالی به دلیل رانندگی در ساعات پایانی شب بدون گواهینامه و در شرایط نه چندان عادی و تصادف منجر به قتل غیر عمد محکوم شده که هفته قبل از آن هم خودروی وی به دلیل نداشتن گواهینامه توقیف شد اما با پیگیری های باشگاه از کلانتری مرخص شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)