خبرگزاری پرسپولیس : مدیر اجرایی سابق باشگاه گهر می گوید بعضی ها می خواهند با پاسخ دادن به حرف های بزرگتر از خودشان برای خود اعتبار بخرند.

اسماعیل حیدرپور مدیر اجرایی سابق باشگاه گهر دورود از شرایط فعلی این باشگاه و مشکلاتش صحبت کرد. او همه ادعاهای اخیر آیت الله زاده مدیر عامل این تیم را تکذیب کرد و با اشاره به کنار کشیدن هدایتی از تیمداری گفت: «من صحبتی با آقای هدایتی داشتم و ایشان به من گفتند که در این مدت 2 میلیارد تومان برای گهر خرج کرده اند و طبق شناختی که از او دارم بعید می دانم که چیزی غیر از حقیقت گفته باشند. حالا چطور آقایان ادعا می کنند که از جیبشان برای این تیم خرج کرده اند در حالی که 2 میلیارد از آقای هدایتی و 100 میلیون از سازمان لیگ دریافت کرده اند.»

او ادامه داد: «ما در ابتدا فصل 10 هفته تیمداری کردیم و هیچ پولی ازسازمان لیگ دریافت نکردیم و توانستیم 20 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و حالا می گویند که اسناد آن موجود نیست، نیازی نیست که این اسناد در اختیارشان باشد. زمانی که تیم زیر نظر دادستانی اداره می شد آقای رویانیان 250 میلیون و آقای هاشمی 200 میلیون به این تیم کمک کردند، ما با همان 450 میلیون 20 درصد از قرارداد بازیکنان را دادیم اما حالا با دو میلیارد و صد میلیون وضعیت تیم این است. اگر کمک سردار رویانیان نبود شاید الان تیمی به اسم گهر وجود نداشت که دوستان بتوانند پز مدیریت آن را بدهند.»

مدیر اجرایی سابق گهر گفت: «بعضی ها عادت کرده اند که با پاسخ دادن به حرف های بزرگتر از خودشان برای خود اعتبار بخرند.»

حیدرپور در پایان با اشاره به تغییرات مجدد در مالکیت گهر گفت: «با توجه به کنار کشدن هدایتی مردم می خواهندخودشان تیم را در اختیار داشته باشند، همان طور که فصل قبل این روند جریان داشت و توانستند با زحمات شبانه روز خود تیم را به اینجا برسانند. نمانیده محترم مردم شهر یعنی آقای قائد رحمت و شخص آقای دکتر ده مرده ، استاندار خوب لرستان تلاش های زیادی کردند تا این تیم از ابتدای فصل میزبان بازی هایش باشد و ورزشگاه به همین شکلی که امروز می بینیم برسد. 4 سال است که تیم با کمک های آقای عابدینی و تشویق های پر شور مردم خوب دورود اداره می شود. آن وقت دوستان یک شبه رسیدند و مدعی همه کار هستند. به نظر مردم خوب شهر ما ، حالا که هدایتی رفته بهتر است دوستانی که با واسطه و کمک او به این تیم آمده اند، تشریف ببرند.»
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)