خبرگزاری پرسپولیس : مدیر اجرایی سابق باشگاه گهر درود گفت: مدارک کمک های مالی محمد رویانیان به گهر در شهرداری درود موجود است.

اسماعیل حیدپور مدیر اجرایی سابق گهر در واکنش به اظهارات سردار حسینی عضو هیئت مدیره این باشگاه، گفت: آقایان اگر می خواهند شو اجرا کنند جلو بیایند! گهر با زحمات ما لیگ برتری شد اما حالا دیگران پز می دهند ! پولی که رویانیان به ما قرض داده به حساب شهرداری درود ریخته شده و مدارک آن موجود است. با این پول درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم که مدارک آن هم موجود است. این مدارک ربطی به آن ها ندارد و در اختیار شهردار درود است.

وی افزود: آقایان هروقت صاحب تیم شدند، شهرداری مدارک را به آن ها تحویل می دهد. در زمانی که بحث واگذاری امتیاز به هدایتی مطرح بود، قرار شد آقایان دیون باشگاه را پرداخت کنند، اما چرا تا کنون یک ریال از بدهی های باشگاه پرداخت نشده است؟

حیدپور با بیان اینکه چشمم دنبال گهر نیست و به دنبال شهرت هم نیستم ، گفت: من کاری با گهر ندارم و به این باشگاه چشم هم ندارم. دلسوزان واقعی فوتبال لرستان می دانند که بنده چقدر برای این تیم زحمت کشیده ام.

مدیر اجرایی سابق گهر در خصوص اظهارات اعضای هیئت مدیره باشگاه مبنی بر شکایت از وی در مراجع قضایی گفت: آقایان من را از مراجع قضایی نترسانند چون در گهر درست و سالم کار کرده ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)