مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی و بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس گفت: در دیدار برابر صبا جوانان ما خوب بازی کردند و نیازی به حضورم در بازی نبود.

محمدرضا حیدریان در خصوص پیروزی 5 بر یک پرسپولیس برابر صبای قم در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: پس از اینکه گل پنجم را زدیم کمی شیرازه تیم به هم ریخت که خوشبختانه با تغییر در تیم توانستیم فاصله را حفظ کنیم. ما موقعیت های زیادی برابر صبا داشتیم، نمی خواهم بگویم صبا ضعیف بود، اما واقعا ما خیلی از توپ ها را به گل تبدیل نکردیم.

وی در مورد عدم حضور در این دیدار یادآور شد: بچه ها بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و نیازی به حضورم در میدان نبود. مچ پایم نیز که حدود 2 ماه و نیم است آسیب دیده و هر روز به کلینیک پرسپولیس می روم و خوشبختانه 90 در صد بهبود یافته و امیدوارم بهتر بشوم تا در دیدارهای آینده بتوانم به تیم کمک کنم.  

سرمربی و بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی های آینده نیز بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. بازیکنان جوانی داریم و هنوز به پختگی کامل نرسیده اند. بچه ها باید تلاش کنند تا آخرین لحظه تمرکز خود را حفظ کنند و همین گونه که در بازی برابر صبا فداکارانه و برای یکدیگر فوتبال بازی کردند ارزشمند است و تلاش خواهیم کرد تا در ادامه نیز این گونه باشیم.

حیدریان درباره اینکه در کنار زمین بیشتر مربیان پرسپولیس تذکرات را به بازیکنان می دادند و وی کمتر کنار زمین می آمد، تصریح کرد: به هر حال مربیان نیز عضو کادر فنی هستند هر چند که اگر نکته خاصی بود من بازیکنان را کنار می کشیدم و نکته های لازم را گوش زد می کردم.

وی درباره حضور رویانیان و برطرف شدن مشکلات مالی تیم فوتسال پرسپولیس گفت: رویانیان پس از حضورش 30 درصد قرارداد بازیکنان فوتسال را پرداخت کرد، اما جا دارد که توجه بیشتری بشود و پاداش های خوبی به بازیکنان بدهند. برخی بازیکنان پرسپولیس هیچ قراردادی ندارند و شاید فقط ماهی 200 هزار تومان دریافت می کنند. امیدوارم رویانیان به فوتسال توجه بیشتری بکند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)