مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی و کاپیتان تیم فوتسال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنانمان با تجربه‌تر بودند برابر گیتی پسند به برتری می‌رسیدیم.

 

محمدرضا حیدریان در خصوص شکست 2 بر یک تیم فوتسال پرسپولیس برابر گیتی پسند گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و چند موقعیت گل به دست آوردیم که متاسفانه به علت بی‌تجربگی بازیکنان به گل تبدیل نشد.

تمام بازیکنان با جان و دل بازی کردند و تمام تلاش خود را انجام دادند. 

 
وی ادامه داد: اگر بازیکنان ما کمی با تجربه تر بودند می توانستیم به پیروزی دست یابیم. بازیکنان گیتی پسند 3،4 موقعیت گلزنی داشتند و توانستند به 2 گل برسند، اما ما موقعیت های زیادی داشتیم که دروازه بان حریف بسیار خوب واکنش نشان داد و توپ‌های استثنایی را گرفت.

  
حیدریان در مورد مصدومیت خود گفت: مصدومیت جزئی دارم و به هر حال تصمیم گرفتم در این دیدار به میدان بروم و تا جایی که می توانم به بازیکنان کمک کنم. تمرکز کرده بودیم تا برتری دست یابیم و اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم 3 امتیاز را از آن خود کنیم.

 
سرمربی پرسپولیس افزود: این دیدار حساسیت های خاص خود را داشت. گیتی پسند بهترین بازیکنان و ملی پوشان را جمع کرده و تیم خوبی دارد و ما نیز با جوانان و بازیکنان خود به دنبال بازی خوب و پیروزی در این دیدار بودیم.

 
حیدریان که در تیم پرسپولیس هم به عنوان سرمربی و هم بازیکن فعالیت دارد در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع شرایط را برای او سخت نمی‌کند، یادآور شد: من در تمرینات نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می کنم. به هر حال تلاش می کنم در زمین نیز به بازیکنان کمک کنم و بتوانیم بهترین بازی را انجام دهیم.

 
وی درباره اینکه کادر فنی و بازیکنان گیتی پسند از میزبانی پرسپولیسی ها و قطع برق سالن شاکی بودند؛ اظهار داشت: برق سالن در نیمه اول قطع شد و خوشبختانه در نیمه دوم با این مشکل روبرو نشدیم. پرسپولیس سالن اختصاصی ندارد و سالن هندبال را اجاره کرده ایم و چنین مشکلاتی را نمی توان پیش بینی کرد.

 
حیدریان درباره انتخاب کشاورز به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا خاطرنشان کرد: در حال حاضر محمد یکی از بهترین بازیکنان فوتسال است و به نظرم به حق خود رسید. بسیار خوشحالم که او توانست به این عنوان دست یابد و شایستگی خود را به اثبات رساند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)