اعصابم به هم ریخته بود، خوب بازی نکردم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی و بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس گفت: در نیمه اول اعصابم به‌هم ریخته بود و به همین دلیل نتوانستم بازی خوبی به نمایش بگذارم.

 

محمدرضا حیدریان در خصوص شکست 7 بر 3 پرسپولیس برابر فولادماهان گفت: همانند بازی‌های گذشته موقعیت‌های زیادی در این دیدار داشتیم، اما نمی‌دانم به چه دلیلی نمی‌توانیم به گل دست یابیم.

 

به دنبال بهانه نیستم، اما واقعا توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود. 

وی ادامه داد:‌ چندین پنالتی از روی نقطه دوم و یک پنالتی از روی نقطه اول از دست دادیم، این در حالی است که بازیکنان در تمرینات به خوبی ضربه می‌زنند و حتی بازیکن مخصوص این امر را مشخص کرده‌ایم. شاید بازیکنمان قصد داشت توپ را صددرصد گل کند، اما بدتر شد و افتضاح به توپ ضربه زد. 

سرمربی پرسپولیس در خصوص عملکرد دروازه‌بان تیمش تصریح کرد: گلرمان در حد و اندازه‌های خود نبود و اشتباهات زیادی مرتکب شد. برخی بازیکنانمان هنوز حرفه‌ای نشده‌اند و فکر می‌کنند در محلات بازی می‌کنند. در لیگ برتر باید با تمرکز بیشتر و همکاری با یکدیگر بازی کنند، نه اینکه هر کسی برای خودش بازی کند.  

حیدریان در پایان درباره نحوه بازی خود عنوان کرد: خوب بازی نکردم. در نیمه اول اعصابم به‌هم ریخته بود، زیرا از نقاطی ضربه می‌خوردیم که در تمرینات تذکر داده بودم. به هر حال حقمان نبود با این نتیجه شکست بخوریم. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)